goldenchanel Skrevet 12. juni 2011 #1 Skrevet 12. juni 2011 Jeg er da en 20 år gammel og drar på ferie med noen slanke veninner 19 juli. Har alltid vært chubby og nå, som i fjor gruer jeg meg. Ved flere annledninger der ble jeg valgt bort på byen, mye pga vekten min..." liker slanke jenter+++" Har lagt om kostholdet og trener 2 timer om dagen (gjort de to siste ukene) og vet jeg ikke kan ble slank på en måned men lurer på om noen har noen gode tips? trener helkroppsprogram med høy puls og kardiotrening. Hvordan kan man få best mulig kropp på kortest mulig tid? Eventuelt kosmetiske behandlinger, fettsuging er uaktuelt siden jeg har forstått at dette tar lang tid og "hele". Men ulike oppstrammende behandlinger itilegg, har det noe efekt? Håper på hjelp fra flotte forumbrukere! Hilsen en som også vil bli sjekket opp i sommer...
-Karma- Skrevet 12. juni 2011 #2 Skrevet 12. juni 2011 styrketrening, styrketrening og styrketrening 1
Vulpes Skrevet 12. juni 2011 #3 Skrevet 12. juni 2011 Tror ikke det er sunt å råslanke seg før sommeren. Synes du heller skal fortsette med sunn slanking i fornuftig tempo, også heller jobbe med selvtilliten. Du har jo veldig fine former, inn i livet og ut i hoftene og pupper som jeg bare kan drømme om Dessuten er du jammen pen i ansiktet og. Så drit i hvor mye venninnene du skal på ferie med veier, gå rak i ryggen og vis selvtillit. Det drar gutter 2
Gjest *Maja* Skrevet 12. juni 2011 #4 Skrevet 12. juni 2011 Jogging er supert! Det brenner fettet og bygger faktisk litt muskler samtidig...Pass på å spise mye proteiner og trege karbs(grove knekkebrød, rugmel etc) Drikk kun vann og start gjerne dagen med en varm kopp med 6-8 dråper sitron(detoxer tarmsystemet) før morgenstellet og spis vanlig etterpå...
momarori Skrevet 12. juni 2011 #5 Skrevet 12. juni 2011 Helt enig med Tonje Hvis du vil føle deg mer sikker i bikini og slikt på stranden, så kjøp en bikini som får frem kroppen din på best mulig måte og som du føler deg vel i Utrolig hva det kan hjelpe, når man får den rette bikinitrusa på seg. Hehe, det synes jeg ihvertfall Uansett: Du er flott! Gutter liker former God tur til syden!
goldenchanel Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2011 Hadde selvtilit og stort smil i fjor også, men fikk alike vel etter meg at " jeg liker slanke jenter, er bare å trne litt så er du der vettu " =/ er egentlig ikke stranden som er problemet, men byturene på kvelden. Føler meg mer "bomsette" i små sommerkjoler enn mine slnake venninner, og mer vulgær kanskje, fordi det alltid blir mye pupper og rumpe på meg. Istedefor å være nett og søt. Om jeg gjemmer bort formene ser det jo enda værre ut... sukk.. Trener styrke OG løper
Gjest *Maja* Skrevet 12. juni 2011 #7 Skrevet 12. juni 2011 (endret) Fortsett å løpe med et godt kosthold så vil resten gå av seg selv...men slike ting tar litt tid. Du kan nok droppe et par kilo på en mnd, men du må være realistisk og innse at prosessen til en nett og trent kropp vil ta litt tid... Tenk også mer på fettprosent og cm fremfor vekt... Endret 12. juni 2011 av *Maja*
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #8 Skrevet 12. juni 2011 Det er ingenting galt med kroppen din. Ser sunn og veldig normal ut. Bare kjøp en bikini som passer din kroppstype og ikke som dine venniner går med. Den overdelen du har på bildet er for liten til deg. Vær stolt av deg sjøl. 1
goldenchanel Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2011 Men det hjelper ikke være stolt om ingen vil ha deg, da hjelper det ikke hvor fornøyd du er med degselv
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #10 Skrevet 12. juni 2011 Men det hjelper ikke være stolt om ingen vil ha deg, da hjelper det ikke hvor fornøyd du er med degselv Om "ingen vil ha deg", så utstråler du nok ikke selvtillit. Kanskje du tenker for mye på at du er litt større enn venninnene dine mens dere sitter der sammen, og da detter utstrålingen gjerne et par hakk ned.
Tears.of.the.Sun Skrevet 12. juni 2011 #11 Skrevet 12. juni 2011 Jeg syns du er vakker som du er Jeg ville bare fortelle deg at det ser ut som at du har en litt for liten BH/bikini-topp. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #12 Skrevet 12. juni 2011 Wow, synes du er flott som du er jeg. Men det er som sagt styrke og kaloriunderskudd som vil hjelpe deg. Beregn rundt 1800kcal.
Kamikatze Skrevet 13. juni 2011 #13 Skrevet 13. juni 2011 Styrketrening. Fitnessprogram. Og dra med mindre flatterende venninner i år... 2
goldenchanel Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #14 Skrevet 13. juni 2011 haha vankelig når turen alt er bestilt og betalt... men vurderer å bli hjemme istendenfor=/
Kamikatze Skrevet 13. juni 2011 #15 Skrevet 13. juni 2011 Nå har jeg kikket i tråden din. Du har en helt normal kropp. Nesten en norsk gjennomsnittskropp. Frodig og litt på plussiden - altså mer overvekt enn fedme. Det finns nok av menn som synes din kroppstype er helt mums. Jeg er sikker på at du merker resultater etter diett og trening, selv om du føler at det går for langsomt. Neste år er du nok i mål, om du fortsetter. Og uten strekkmerker etter panikkslanking. Det blir marginalt hva du kan forvente å forbrenne av fett på så kort tid. Og da er det bare oppstramming som gjenstår. Men det er vanskelig å anslå hvor stramt det er under der allerede. Legg fokus før turen på mage- og midjeøvelser. Bruk trapper for alt hva de er verdt, og sykle. Muskler du bygger opp øker forbrenningen, så ikke vær redd for vektstanga og manualene. Trappene styrker låra, strammer hekken og delvis også magen. Bærer du noe på turen, eller bruker ankelvekter, økes effekten. Kondistrening er vel og bra, men styrke og oppstramming er nok der du bør legge "kjøttvekta" før ferien. Etter den gjelder det bare å fortsette på en sunn livsstil, og nyte fruktene av en sunn og smidig kropp, som ser bedre ut for hver måned som går. Rom ble ikke brygget på en dag, vet du.
goldenchanel Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #16 Skrevet 13. juni 2011 er 105 kg og 170 høy så no gjennomsnittskropp er det nok ikke du... har mye muskler, trent mye og tung styrke og har over normalt med muskler etter in body analyse test og måling av fett % men fettet rundt som plager meg, og føler musklene bare presser fettet lengre ut og at jeg får kort og tjukk muskelatur med lite fleksibilitet istedenfor lange og pene muskler
Gjest hogwash Skrevet 13. juni 2011 #17 Skrevet 13. juni 2011 Hvis det der er chubby må jeg virkelig revurdere hva jeg kaller det. Synes du er mer i "normal" kategorien. Jeg synes du er vakker som du er, men hvis du likevel vil gjøre noe med det for din egen del, slenger jeg meg på styrketrening som allerede er nevnt flere ganger i tråden.
Kamikatze Skrevet 13. juni 2011 #18 Skrevet 13. juni 2011 PS Synes du skal dra og nyte sola, og prøve å drukne kompleksene i sangria eller ouzo og sånn. Hvis ingen sjekker deg, kan du jo bare spare kjønnsykdommene, aborten og kjærlighetssorgen til neste år istedenfor. Men åpner du øynene og ørene for komplimenter istedenfor komplekser, er det utrolig hva du kan få høre. Slutt å sammenlikne deg med andre. Du er deg. Samme pokker hva dameblader og reklameindustri prøver å innbille deg. De lever av å gjøre deg misfornøyd fordi de lever av å selge deg kuren til den selvfølelsen de brøt ned i første omgang. Ikke se i motebladene. Sjekk puppetuppene i ViMenn. Der ser du kroppstypene menn foretrekker, og ikke de androgyne radmagre kleshengerne til motehomsene. Før andre kan like deg, må du like deg selv. Ellers blir du bare patetisk. Det gjelder uansett kroppstype og størrelse. Vær glad du er sunn og frisk, og lever i et overflodssamfunn. Kanskje du ville hatt bedre av å dra til et sted hvor folk ikke er like privilligerte istedenfor? 2
Gjest hogwash Skrevet 13. juni 2011 #19 Skrevet 13. juni 2011 er 105 kg og 170 høy så no gjennomsnittskropp er det nok ikke du... Jeg klarer ikke å skjønne at personen på bildet i post 1 er 105kg. Med mindre du suger inn magen for harde gullmedaljen da
Kamikatze Skrevet 13. juni 2011 #20 Skrevet 13. juni 2011 (endret) er 105 kg og 170 høy så no gjennomsnittskropp er det nok ikke du... har mye muskler, trent mye og tung styrke og har over normalt med muskler etter in body analyse test og måling av fett % men fettet rundt som plager meg, og føler musklene bare presser fettet lengre ut og at jeg får kort og tjukk muskelatur med lite fleksibilitet istedenfor lange og pene muskler Kort og tjukk muskulatur veier bra mye mer enn fett. Du bør sammenlikne deg med ei på samme høyde, som er utrent. Tipper vi da snakker tilsvarende 78-86 kg. Det er størrelsen du må sammenlikne deg med. Du får kjøre intensivt en måned på samme kuren bodybuildere bruker når de fjerner underhudsfett før konkurranser, da vel? Ø#&^* drittastatur... Endret 13. juni 2011 av Kamikatze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå