AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #1 Skrevet 12. juni 2011 Jeg skal prøve å formulere dette på best måte; Jeg er utrolig misfornøyd med utseendet mitt. Jeg føler at jeg ser veldig rar ut og når jeg skal bli kjent med nye mennesker så føler jeg at de blir usikre på meg siden jeg kanskje ikke virker så utadvendt eller at jeg bare virker rar. For eksempel i dag så var jeg på visning for en hybel som leies med 3 andre jenter, og da de møtte meg i døren så smilte jeg og sa hei og håndhilste på de og de viste meg rundt i leiligheten. Jeg smilte og spurte noen spørsmål men de virket veldig utilpass og usikre, og sa bare 'ja her er kjøkkenet og...eh ja..." og slik var de da de viste rundt i leiligheten, og alt i alt var jeg der kun et kvarter enda jeg var den eneste som var der. Jeg sendte mail med info om meg og bilde og de virket veldig optimistiske i mailen men da de møtte meg ble de veldig usikre, virket det som. Og jeg føler at jeg kanskje ser rar ut og annerldes enn p åbilder og at de kanskje ble litt overrasket over meg når jeg møtte opp iom at jeg kanskje ikke var slik de så for seg. Uansett, jeg smiler mye så jeg synes ikke at jeg virket 'innesluttet' eller sur eller noe slikt enda så følte jeg kanskje at de oppfattet meg slik. For jeg har hørt det/merket det fra folk at de blir veldig usikre på meg... jeg skjønner bare ikke hvorfor. Dere som har hatt folk på visning hos dere, hva avgjorde valget av ny person i bofelleskapet? At personen virket hyggelig bare eller andre faktorer? Jeg har utrolig lyst å bo der og jeg syns jeg klarte å få det frem for jeg sa at leiligheten var fin og at jeg håper på at jeg kunne få bo der, men føler samtidig de virket så utrolig usikre.
Rainbow Skrevet 12. juni 2011 #2 Skrevet 12. juni 2011 Det hørtes jo ut som du var hyggelig og åpen, smilte og stite "de riktige" spørsmålene. Kanskje det er de som er usikre? De er sannsynligvis unge, og har kanskje aldri hatt noen på visning før. De er spente og nervøse når noen skal komme, noen de ikke kjenner og en potensiell bofelle. De vet ikke helt hvordan de skal vise deg leiligheten og hva de skal si til deg, de er kanskje ekstra nervøse når det bare var deg som kom, var opptatt av å ikke virke rare selv. Vi jenter tror jo som oftest at folk tenker noe negativt om oss, og noen ganger stemmer det. Men i de aller fleste tilfeller er folk så opptatt av å være usikre på egen oppførsel og av å overanalysere det de selv har gjort, at de ikke har tid til å tenke på andres usikkerhet. Du kan jo sende dem en mail, si du likte leiligheten kjempegodt, og at du gleder deg til å få vite hva de bestemmer seg for! Lykke til! :-) 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #3 Skrevet 12. juni 2011 Det hørtes jo ut som du var hyggelig og åpen, smilte og stite "de riktige" spørsmålene. Kanskje det er de som er usikre? De er sannsynligvis unge, og har kanskje aldri hatt noen på visning før. De er spente og nervøse når noen skal komme, noen de ikke kjenner og en potensiell bofelle. De vet ikke helt hvordan de skal vise deg leiligheten og hva de skal si til deg, de er kanskje ekstra nervøse når det bare var deg som kom, var opptatt av å ikke virke rare selv. Vi jenter tror jo som oftest at folk tenker noe negativt om oss, og noen ganger stemmer det. Men i de aller fleste tilfeller er folk så opptatt av å være usikre på egen oppførsel og av å overanalysere det de selv har gjort, at de ikke har tid til å tenke på andres usikkerhet. Du kan jo sende dem en mail, si du likte leiligheten kjempegodt, og at du gleder deg til å få vite hva de bestemmer seg for! Lykke til! :-) De er oppi 20-årene så de er ikke så veldig unge. Er samme alder som meg faktisk. Men synes de så mye yngre ut enn meg da, kanskje de syntes jeg så for gammel ut? Har hørt jeg ser ut som jeg er 3 år eldre enn min egentlige alder. Vel,vel. Får vente og se om jeg får tilbakemelding fra de,men jeg tviler på det egentlig siden jeg har på følelsen av at de syntes at jeg virker litt rar eller noe. :/
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Typisk oss jenter å ha dårlig selvtillit som ikke er begunnet i det hele tatt. Håper du får leiligheten! Det jeg ville sett på hvis jeg skulle hatt en ny person i kollektivet, var at personen virket rolig og grei, med orden på ting, men ikke for masete og pirkete. Ikke en person som tar for stor plass (og da tenker jeg på personlighetsmessig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå