AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #1 Skrevet 12. juni 2011 Jeg trenger litt hjelp fra dere KG lesere. Jeg har nemlig en venninne med BART! Hun har masse svarte hår på overleppa. Disse er ganske mørke og synes derfor veldig godt. Jeg synes det er flaut å vise meg sammen med henne... noen ganger kan det virke som folk stirrer og ler når vi går forbi. Hun er en veldig god venninne å ha men jeg vet ikke om jeg orker å bli ledd mer av på den måten på grunn av barten hennes... Skal jeg dumpe henne som venninne? har tenkt på om jeg skal fortelle henne at jeg er flau over barten hennes..men jeg har kommet frem til at jeg ikke tør det. Så ubehagelig da..og tenk om hun blir sint!? what to do?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #3 Skrevet 12. juni 2011 Men jeg er så redd for å såre henne Hun er jo veldig grei!
Tears.of.the.Sun Skrevet 12. juni 2011 #4 Skrevet 12. juni 2011 Hun kan da umulig ikke vite at hun har en bart midt i ansiktet? Jeg mener.. det er det første man ser omtrent når man ser seg i speilet.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #5 Skrevet 12. juni 2011 Det er ikke bedre å dumpe henne da, hvor mye tror du ikke hun blir såret da.... 3
FrøkenJosefine Skrevet 12. juni 2011 #6 Skrevet 12. juni 2011 Da tror jeg kanskje at jeg hadde sagt noe ala : "Jeg har prøvd en ny voks nå da, sånn til ansiktet, den er skikkelig bra! Du burde gå over til den altså!" bare litt mere inn i en samtale da..hehe Så tar hun hintet uten at du sier det direkte.. 1
Evelyne Skrevet 12. juni 2011 #7 Skrevet 12. juni 2011 Herregud vilka ytliga människor det finns! Fundera på att dumpa en väninna för att hon inte har utseendet för sig?? Väx upp..! Det är en sak att påpeka det för att du tror att hon skulle må bättre av att vaxa barten eller att hon skulle bli mer accepterad i samhället, men att påpeka det för att du skäms!? Nej, jag är glad att du inte är min väninna. 13
Sofiemor Skrevet 12. juni 2011 #8 Skrevet 12. juni 2011 Jeg syns det er så rart at jenter/damer ikke gjør noe med uønsket hår på en så synlig plass!
DBM Skrevet 12. juni 2011 #9 Skrevet 12. juni 2011 Da tror jeg kanskje at jeg hadde sagt noe ala : "Jeg har prøvd en ny voks nå da, sånn til ansiktet, den er skikkelig bra! Du burde gå over til den altså!" bare litt mere inn i en samtale da..hehe Så tar hun hintet uten at du sier det direkte.. Antyder du at TS har bart? 2
cena Skrevet 12. juni 2011 #10 Skrevet 12. juni 2011 Jeg trenger litt hjelp fra dere KG lesere. Jeg har nemlig en venninne med BART! Hun har masse svarte hår på overleppa. Disse er ganske mørke og synes derfor veldig godt. Jeg synes det er flaut å vise meg sammen med henne... noen ganger kan det virke som folk stirrer og ler når vi går forbi. Hun er en veldig god venninne å ha men jeg vet ikke om jeg orker å bli ledd mer av på den måten på grunn av barten hennes... Skal jeg dumpe henne som venninne? har tenkt på om jeg skal fortelle henne at jeg er flau over barten hennes..men jeg har kommet frem til at jeg ikke tør det. Så ubehagelig da..og tenk om hun blir sint!? what to do? Vet du hva du gjør ? Joda, du går rett bort til henne å sier, jeg tenker å vokse overleppen min neste uke. Men jeg gruver meg litt, kanskje du kan bli med du og. Så gjør vi det i lag ?
FrøkenJosefine Skrevet 12. juni 2011 #11 Skrevet 12. juni 2011 Antyder du at TS har bart? Hehe nei, men det går jo ann å dra en hvit en hvis man ikke har det da.. Jeg vokser overleppa nemlig...ingen skam i det!
Marionette Skrevet 12. juni 2011 #12 Skrevet 12. juni 2011 Du bør absolutt fortelle henne det!! Hvis jeg har en bart i ansiktet som jeg ikke ser hadde jeg blitt glad om jeg fikk et lite tips av mine venninner
Sofiemor Skrevet 12. juni 2011 #13 Skrevet 12. juni 2011 Du bør absolutt fortelle henne det!! Hvis jeg har en bart i ansiktet som jeg ikke ser hadde jeg blitt glad om jeg fikk et lite tips av mine venninner Så klart vet hun at hun har bart. Hun bryr seg sikkert ikke. Men, hvordan er hun ellers? Syns det virker snodig hvis hun sminker seg, men lar barten gro lissom..
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #14 Skrevet 12. juni 2011 TS her. Jeg har ikke særlig mye hår i ansiktet så har ikke noe behov for å vokse.. blir det ikke litt rart å si at jeg skal vokse da? Har vurdert å kjøpe gavekort på ansiktshårfjerning på en salong eller noe.. men redd det kan bli litt "rett på sak".
Gjest Eurodice Skrevet 12. juni 2011 #15 Skrevet 12. juni 2011 Jeg syns det er så rart at jenter/damer ikke gjør noe med uønsket hår på en så synlig plass! Det kan jo tenkes at TS overdriver. Jeg er enig med Evelyne, det må være grenser for å være overfladisk. Hvis denne venninnen hadde syntes at "barten" var skjemmende, hadde hun sikkert nappet ut disse hårene. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #16 Skrevet 12. juni 2011 Jeg trenger litt hjelp fra dere KG lesere. Jeg har nemlig en venninne med BART! Hun har masse svarte hår på overleppa. Disse er ganske mørke og synes derfor veldig godt. Jeg synes det er flaut å vise meg sammen med henne... noen ganger kan det virke som folk stirrer og ler når vi går forbi. Hun er en veldig god venninne å ha men jeg vet ikke om jeg orker å bli ledd mer av på den måten på grunn av barten hennes... Skal jeg dumpe henne som venninne? har tenkt på om jeg skal fortelle henne at jeg er flau over barten hennes..men jeg har kommet frem til at jeg ikke tør det. Så ubehagelig da..og tenk om hun blir sint!? what to do? Er du veldig ung? Bare virket slik Jeg har en venninne med bart, hun har mørke hår på overleppa.De er ganske jevnt fordelt og hun har aldri fjernet det fordi hun er redd for at det skal bli mer... Jeg bryr meg ikke fordi det er ikke mitt problem. Jeg liker henne som hun er, og om folk ler av henne så sier det bare litt om de... Så når du er med venninnen din skal du ikke bry deg om det. Det er ikke du som har bart, men venninnen din. Ler noen av venninnen din, så er vel ikke dette mennesker du har interessere av å ha innpass hos??? Dumpe en venninne fordi hun har bart? Nå har jeg hørt det også... Nei, du kan jo si det til henne at du er flau over barten hennes, men det er vel egentlig hun som sliter med barten, ikke du??? 4
idahelenes Skrevet 12. juni 2011 #17 Skrevet 12. juni 2011 HErre jævla gud! Hva slags venninne er du? Jeg har selv mørk hårvekst og har vokset meg på overlepper siden jeg var 10 år. Det er ikke verre enn at du gjør det en god venninne skal gjøre, og si det rett ut! "Jeg har ikke villet si noe for å såre deg, men jeg vet at det vil hjelpe deg til det bedre. Hadde det vært meg ville jeg og vil gjerne at du sier ifra. Du har litt mørke hår på overleppen, og jeg tror det hadde blitt bedre for deg om du hadde vokset den". Hvordan kan du virkelig se på at folk ler av venninnen din? 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #18 Skrevet 12. juni 2011 Jeg kjenner ei jente med ekstremt mye hår på overleppa, og det ser helt forferdelig ut. Når folk skal forklare hvem hun er, så sier de "hun med barten". Må da kunne gjøre noe med det! 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #19 Skrevet 12. juni 2011 JA! Det er på en måte akkuratt sånn det er for meg og! Super flaut! TS
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 12. juni 2011 #20 Skrevet 12. juni 2011 Hvorfor skal du bli flau over at hun har bart? Og hvorfor vurderer du å dumpe henne som venninne? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå