Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2011 #1 Skrevet 12. juni 2011 Er det smart å skryte av at man er god til å runke seg selv? Jeg mener jeg eier på runking og har testet ut alt som kan testes ut og liker å tenke litt på meg selv som en runkegud. Men syns damer jeg er snål om jeg sier sånt?
Sofiemor Skrevet 12. juni 2011 #2 Skrevet 12. juni 2011 (endret) Det er vel ikke akkurat et smart sjekketriks... Endret 12. juni 2011 av Sofiemor 3
FrøkenJosefine Skrevet 12. juni 2011 #3 Skrevet 12. juni 2011 Det vil jeg ikke kalle en god ide, men du kan jo heller forsiktig lære henne opp til å gjøre det samme på deg? Det er jo et godt sjekketriks hvis man skal prøve seg på andre gutter da! 2
Pandalove Skrevet 12. juni 2011 #4 Skrevet 12. juni 2011 Jeg tror jeg ville blitt litt satt ut hvis noen fortalte meg det.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #5 Skrevet 12. juni 2011 det høres helt latterlig ut for å si det mildt. 3
Evelyne Skrevet 12. juni 2011 #6 Skrevet 12. juni 2011 Haha, jag skulle inte vilja höra det, nej. De allra flesta vet ju hur man ska njuta med sig själv, det som är intressant att veta är väl hur man får andra att njuta! Det blir ungefär som att säga "Jag har extremt bra humor! Jag skrattar varenda gång jag drar ett skämt..". Det betyder ju inte nödvändigtvis att andra delar din smak. 4
Gjest TS Skrevet 12. juni 2011 #7 Skrevet 12. juni 2011 Haha, jag skulle inte vilja höra det, nej. De allra flesta vet ju hur man ska njuta med sig själv, det som är intressant att veta är väl hur man får andra att njuta! Det blir ungefär som att säga "Jag har extremt bra humor! Jag skrattar varenda gång jag drar ett skämt..". Det betyder ju inte nödvändigtvis att andra delar din smak. Jeg forstår ikke hva du sier? Er det humor? Men det er jo et artig ord egentlig, kan jeg bruke det til å få noen til å le uten å bli frastøtt da?
Gjest TS Skrevet 12. juni 2011 #9 Skrevet 12. juni 2011 Nei, behold det i tankene dine du... Jo men du er sånn ordentlig og sånn så vet ikke helt om jeg stoler på din mening. Er ikek du litt som gamlisungdom eller noe? No offence
rrakel Skrevet 12. juni 2011 #10 Skrevet 12. juni 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor du tror at dette er informasjon damer har interesse for?
cena Skrevet 12. juni 2011 #11 Skrevet 12. juni 2011 hehe, jeg hadde ikke klart og holdt meg seriøst hvis noen hadde sagt at de ser på seg selv som en runkegud 1
FrøkenJosefine Skrevet 12. juni 2011 #12 Skrevet 12. juni 2011 Jo men du er sånn ordentlig og sånn så vet ikke helt om jeg stoler på din mening. Er ikek du litt som gamlisungdom eller noe? No offence hehehe Jeg er vel ikke så veldig ordentlig, jeg kom bare frem til en logikk av at du er flink til å runke egentlig er en informasjon som bare du har noe nytte av..-For selvom du er flink på deg selv, så er du jo ikke god på alle andre! Det er VELDIG forskjellig hvordan gutter og jenter vil bli runket/fingret nemlig, er ikke en oppskrift for alle! Det vet jeg nemlig, siden jeg har hatt noen sexpartnere i mitt 24-årige liv..
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2011 #13 Skrevet 12. juni 2011 Mr. Bænge, du har ikke mye å gjøre i Pinsen skjønner jeg:)
Evelyne Skrevet 12. juni 2011 #14 Skrevet 12. juni 2011 Jeg forstår ikke hva du sier? Er det humor? Men det er jo et artig ord egentlig, kan jeg bruke det til å få noen til å le uten å bli frastøtt da? Jag gjorde en jämförelse bara. Det jag menade var att säga att man är en runkgud är typ samma sak som att säga att man har bra humor. Det blir liksom rart att skryta med det!
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #15 Skrevet 12. juni 2011 Mr. Bænge, du har ikke mye å gjøre i Pinsen skjønner jeg:) Det har vel ikke de som svarer på dette tøvet heller. 1
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2011 #16 Skrevet 12. juni 2011 Det har vel ikke de som svarer på dette tøvet heller. hehe, true.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå