Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2011 #1 Skrevet 12. juni 2011 Hvordan påvirker det familien når besteforeldre dør? Vi har opplevd det verste dødsfallet som kan inntreffe for en del år siden. Da yngste mann på 8 år døde. Det var utrolig tungt for alle. For meg som var storesøster var det tung fordi jeg var trist, men samtidig hadde jeg foreldre som var helt utrøstelig. Når er jeg skikkelig bekymret fordi bestemoren min er veldig syk og har vært det lenge. Faren min har kjempe godt forhold til henne, og farfaren min døde for lengesiden. Jeg merker at jeg vil besøke henne mye oftere enn vanlig nå fordi jeg vet aldri når den siste gangen jeg kommer til å se henne er. Hvis telefonen ringer sent blir jeg veldig redd fordi det var det som skjedde sist gang. Vi fikk telefon midt på natten om at noe var galt. Jeg vet at farmoren min har levd lenge og det er ikke det samme som da broren min døde. Hannes liv hadde nesten ikke begynt. Men er bare så veldig redd. Jeg er veldig glad i farmor, og selv om jeg vet at ikke man kan leve for alltid vil jeg ikke oppleve at flere i familien dør. Den dagen broren min døde var den verste dagen i hele mitt liv, og jeg er veldig redd for at det kommer til å føles slik hver gang noen dør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå