AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #1 Skrevet 12. juni 2011 Jeg syns det er veldig styrete med både mineralpudder og flytende foundation.. Men finnes det ikke sånn presset pudder også? Noen som har noe å anbefale fra trygge merker?
Gjest Katee Skrevet 12. juni 2011 #2 Skrevet 12. juni 2011 MAC har noen fine. Jeg husker dessverre ikke hva det het, men du finner det på hjemmesiden deres
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #3 Skrevet 12. juni 2011 MAC har noen fine. Jeg husker dessverre ikke hva det het, men du finner det på hjemmesiden deres Takk for svar! Har du tilfeldigvis peiling på fargekodene? Jeg har kald hudtone med rosa undertoner, lys-medium. Hva tilsvarer det hos MAC?
Gjest Katee Skrevet 12. juni 2011 #4 Skrevet 12. juni 2011 Å, jeg er veldig, veldig lys i huden selv med rosa undertoner og bruker det lyseste, men må sjekke når jeg kommer hjem for jeg husker dessverre ikke hvilken farge jeg bruker Sjekker for deg i morgen om det kan være til hjelp
Gjest _Hufsa_ Skrevet 12. juni 2011 #5 Skrevet 12. juni 2011 Hva mener du med trygge merker igrunn? Type mineral makeup merker som har trygge ingredienser i sminken? Isåfall tror jeg ikke MAC er veien å gå. Vet Glo minerals er et mineral makeup merke som blandt annet fører pressede pudder.
Gjest Katee Skrevet 13. juni 2011 #6 Skrevet 13. juni 2011 Jeg har brukt dette pressede pudderet fra Mac http://www.maccosmetics.com/product/shaded/158/251/Studio-Fix-Powder-Plus-Foundation/index.tmpl Fargekode nw20. Jeg trodde dette var det aller lyseste, men det ser jo ut som at der finnes enda lysere, i følge hjemmesiden til Mac. Jeg kan dessverre ikke så mye om kodene de bruker, men fikk denne anbefalt av noen i en Mac-butikk. Du kan jo eventuelt gå innom en butikk få de til å teste på huden din hvilken fargenyanse som er den rette for deg? Jeg fikk mye god hjelp på den måten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå