Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er veldig styrete med både mineralpudder og flytende foundation.. Men finnes det ikke sånn presset pudder også? Noen som har noe å anbefale fra trygge merker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Katee
Skrevet

MAC har noen fine. Jeg husker dessverre ikke hva det het, men du finner det på hjemmesiden deres :)

AnonymBruker
Skrevet

MAC har noen fine. Jeg husker dessverre ikke hva det het, men du finner det på hjemmesiden deres :)

Takk for svar! Har du tilfeldigvis peiling på fargekodene? Jeg har kald hudtone med rosa undertoner, lys-medium. Hva tilsvarer det hos MAC?

Gjest Katee
Skrevet

Å, jeg er veldig, veldig lys i huden selv med rosa undertoner og bruker det lyseste, men må sjekke når jeg kommer hjem for jeg husker dessverre ikke hvilken farge jeg bruker :sjenert:

Sjekker for deg i morgen om det kan være til hjelp :)

Gjest _Hufsa_
Skrevet

Hva mener du med trygge merker igrunn?

Type mineral makeup merker som har trygge ingredienser i sminken?

Isåfall tror jeg ikke MAC er veien å gå.

Vet Glo minerals er et mineral makeup merke som blandt annet fører pressede pudder.

Gjest Katee
Skrevet

Jeg har brukt dette pressede pudderet fra Mac

http://www.maccosmetics.com/product/shaded/158/251/Studio-Fix-Powder-Plus-Foundation/index.tmpl

Fargekode nw20. Jeg trodde dette var det aller lyseste, men det ser jo ut som at der finnes enda lysere, i følge hjemmesiden til Mac.

Jeg kan dessverre ikke så mye om kodene de bruker, men fikk denne anbefalt av noen i en Mac-butikk. Du kan jo eventuelt gå innom en butikk få de til å teste på huden din hvilken fargenyanse som er den rette for deg? Jeg fikk mye god hjelp på den måten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...