Tusseline Skrevet 13. november 2003 #1 Del Skrevet 13. november 2003 Hei dere! Jeg må kjøpe meg en ny mobiltelefon, ettersom at min Nokia 3310 har lagt seg ned, og streiket etter tre år (?) som trofast. Har vært kjempefornøyd, og sverger gjerne til Nokia igjen. Men grøss & gru, denne mobilteknologien er kommet så langt, og jeg henger sålangt derifra med i svingene. Har derimot fått med meg disse innebygde kameraene som står i søkelyset om dagen, og kunne gjerne ha tenkt meg en slik. Hva kan du anbefale, noe som ikke slakter lommeboken totalt (er da selvsagt villig til å betale en viss sum, men over firetusen blir litt drøyt), og som sagt, gjerne Nokia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. november 2003 #2 Del Skrevet 13. november 2003 jeg har bestemt meg for å kjøpe Sony Ericsson z600, den koster mellom 3000 og 3500 uten abonnement. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 13. november 2003 #3 Del Skrevet 13. november 2003 Sony Eriksen t610 er den beste tlf med kamera ifølge tester. Tror ikke du skal satse på nokia bare for å ha en nokia liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 13. november 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 13. november 2003 Tror ikke du skal satse på nokia bare for å ha en nokia liksom... Hmm... Næ, kanskje ikke. Det er bare det at jeg har vært utfor Motorola (pluss en til jeg ikke husker navnet på ) før, og da jeg sluttet meg til Nokia, merket jeg brått forskjellen. Men det er gjerne sant som du sier. Har forøvrig ei venninne som har Sony Ericsson, husker ikke hva type, men den er rektangel-formet, der det er mulighet for å kjøpe ett kamera som man hekter fast. Er intressert i en mobil der kamera følger med jeg, eller er det ingen mobil-leverandører som tilbyr det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 sony erikson t610 tilbyr det Sambo har den, og er veldig fornøyd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 13. november 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 13. november 2003 Hm, vittig. Tror kanskje du missforsto spørsmålet mitt, jeg, Leya. Min venninne er nødt til å kjøpe kamera utenom, der prisen ligger rundt åttehundre kroner, dersom hun ønsker det. Det samme gjelder min kollega. Kamera følger ikke med når du kjøper mobilen, med andre ord (er jeg helt ute å kjører nå eller?) Men finnes det noen som mobiler som gjør det i grunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 13. november 2003 #7 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har Sony Ericson T610 og er kjempefornøyd med den :D Den er rektangelformet og har innebygd kamera. Fin og se på og lett og bruke er den og. Nokia har blitt litt akterutseilt etterhvert syns jeg. Her kan du lese mer: http://www.telekiosken.no/newsread/OpenSho...ls&c=5218&p=154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #8 Del Skrevet 13. november 2003 samsung v200 har innebygd kamera og er knallbra,fin er den også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 14. november 2003 #9 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har Sony Ericson T610 og er kjempefornøyd med den :D Den er rektangelformet og har innebygd kamera. Fin og se på og lett og bruke er den og. Nokia har blitt litt akterutseilt etterhvert syns jeg. Her kan du lese mer: http://www.telekiosken.no/newsread/OpenSho...ls&c=5218&p=154 Jeg har også denne, og er veldig fornøyd. Et par småting jeg kunne ha tenkt meg å endret på for å få den "perfekte" mobilen for meg, men alt i alt veldig fornøyd. Den har enkel og oversiktlig meny og kjapp tilgang til kamera. Tok litt tid å bli vant til den (har alltid hatt Nokia - og hadde tenkt å fortsette med det), men en topp telefon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 14. november 2003 #10 Del Skrevet 14. november 2003 Har en Siemens S55 med kamera som kan plugges på. Er kjempefornøyd. Slipper en klumpete telefon og de med ekstertn kamera tar generellt bedre bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 16. november 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 16. november 2003 Takk for respons! Hvor mye ligger prisen på (med og uten abb.) disse telefonene som dere nevner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 16. november 2003 #12 Del Skrevet 16. november 2003 SE 610 koster 2700kr hos Siba. Det er uten abo. Se www.siba.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 16. november 2003 #13 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg har også Sony Ericsson T610. Er fornøyd, men ikke superfornøyd. Jeg synes den er litt treg innimellom, altså at det går tid fra jeg taster til den responderer. Kameraet er enkelt å bruke og lett tilgjengelig, men bildefilene er små, så bildene egner seg strengt tatt bare på disse telefonene. Egner seg ikke til bruk på nett eller lignende. Svigerfar har en Nokia med kamera som tar mye bedre bilder, men jeg husker ikke hvilken - sorry. Min T610 kostet 3900 uten abonnement, men vet at man nå får dem langt langt billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 17. november 2003 #14 Del Skrevet 17. november 2003 Sony Ericsson T310. Den er uten innebygd kamera, men det kan kjøpes. Tror jeg betalte omkring 1100 kroner (på Elkjøp). Da videreførte jeg mitt YoungTalk abb. Savner likevel min Nokia 3310 Synes ikke alt dette med kamera og mms er like fancy likevel jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 18. november 2003 #15 Del Skrevet 18. november 2003 Nokia 6600 med kamera, videofunksjon ++ er en av de beste på markedet nå. Den er av neste generasjon telefoner hvor oppløsing, bildekvalitet er mye bedre enn de forrige generasjons kameratelefoner. Du kan se den her. Den kan stilles i samme klasse som Sony/Ericcson P900 - også kjempebra! Ulempen med disse er at de er litt tunge. De er ikke så dyre om man kjøper med abonnement eller oppgraderer abonnementet. Mange som også er fornøyd med Sony/Ericcson T610, men bildekvaliteten er ganske dårlig. Har fått info fra min mann som er salgskonsulent på mobil og mobilløsninger. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 18. november 2003 #16 Del Skrevet 18. november 2003 Siemens S55 er den eneste som har blitz på kamra. Sånn ellers synes jeg dette er en grei mobil, men ikke noe mer heller. Gleder meg vanvittig til jeg har hatt den i 9 mnd til, for da får jeg lov av arbeidsgiver å bytte. -Og da blir det rett til bake til Ericsson eller Nokia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 19. november 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 19. november 2003 Nokia 6600 med kamera' date=' videofunksjon ++ er en av de beste på markedet nå.[/quote'] Åh. Falt pladask, jeg. Innmari kul mobil, må jeg si. Sjekket opp litt priser på Expert, der den lå rundt femtusen. Til tross for min fattige student tilværelse, synes jeg dette ble ett hakk for mye. Men er denne flunkende ny, eller har den vært på markedet en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. november 2003 #18 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg er helt forelsket i denne, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 19. november 2003 #19 Del Skrevet 19. november 2003 Syns bildene blir greie nok med SE 610 jeg. Men nå vet jeg ikke hva slags kvalitet man får på andre mobiler. Uansett så forventer jeg ikke allverden av et mobilkamera. Til skikkelige bilder bruker jeg digitalkameraet eller den gode, gamle speilrefleksen. For de som lurer så er det et par ilder-bilder under dyr på hjemmesiden min som er tatt med mobilkameraet. Døm selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå