AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #1 Skrevet 12. juni 2011 Er det noen som vet om noen gode chattesider fra USA, så jeg kan komme i kontakt med folk derfra? Bare det jeg lurte på, takk
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #3 Skrevet 12. juni 2011 Ingen spesiell grunn egentlig, jeg er bare nysgjerrig. Har chattet i flere rom i andre land og snakka med forskjellige mennesker, har lyst å finne en seriøs i USA også
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Jeg tror noen har lest for mye på Hilde Christina sine sider og vil følge i hennes fotspor....
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 Jeg leser ikke blogger, jeg er bare interessert i å chatte med folk fra hele verden, har enda ikke funnet en seriøs i USA
Blair Skrevet 13. juni 2011 #6 Skrevet 13. juni 2011 Jeg tror noen har lest for mye på Hilde Christina sine sider og vil følge i hennes fotspor.... På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter. Jeg kunne forøvrig ønske meg noen mer saklige svar på dette selv, da det kunne vært interessant å diskutere amerikansk politikk o.l. med folk som faktisk bor der og har førstehåndskjennskap til hvordan landet fungerer.
Raven Emerald Skrevet 13. juni 2011 #7 Skrevet 13. juni 2011 På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter. Jeg kunne forøvrig ønske meg noen mer saklige svar på dette selv, da det kunne vært interessant å diskutere amerikansk politikk o.l. med folk som faktisk bor der og har førstehåndskjennskap til hvordan landet fungerer. Har et par venner der borte du kunne diskutert med. De er republikanere, og helt umulige å diskutere politikk med. =P
Gjest grønnfi Skrevet 13. juni 2011 #8 Skrevet 13. juni 2011 Craiglist er interessant mange raringer der, men der finnes noen ok også
Blair Skrevet 13. juni 2011 #9 Skrevet 13. juni 2011 Har et par venner der borte du kunne diskutert med. De er republikanere, og helt umulige å diskutere politikk med. =P Hehe, det hadde nok endt opp i krangel i stedet for diskusjon, er grunnleggende uenig med republikanerne på de fleste områder. Det er jo interessant å se andre sider av en sak selvsagt, så lenge det ikke blir helt Tea Party-tilstander.
Raven Emerald Skrevet 13. juni 2011 #10 Skrevet 13. juni 2011 Hehe, det hadde nok endt opp i krangel i stedet for diskusjon, er grunnleggende uenig med republikanerne på de fleste områder. Det er jo interessant å se andre sider av en sak selvsagt, så lenge det ikke blir helt Tea Party-tilstander. Har prøvd å diskutere med den ene av dem... Hun er republikaner, army wife, og texaner. Vi diskuterte døds-straff... ALDRI MER!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #11 Skrevet 13. juni 2011 På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter. Jeg kunne forøvrig ønske meg noen mer saklige svar på dette selv, da det kunne vært interessant å diskutere amerikansk politikk o.l. med folk som faktisk bor der og har førstehåndskjennskap til hvordan landet fungerer. Har prøvd å diskutere med den ene av dem... Hun er republikaner, army wife, og texaner. Vi diskuterte døds-straff... ALDRI MER! Akkurat derfor jeg vil snakke med amerikanere jeg også, fordi jeg vil se andre folks syn på politikk, liv og død, og hvordan det er akkurat der de bor. First hand information Men ah, tenker det tok av å diskutere dødstraff med republikaner armyfruen, raven
Raven Emerald Skrevet 13. juni 2011 #12 Skrevet 13. juni 2011 Akkurat derfor jeg vil snakke med amerikanere jeg også, fordi jeg vil se andre folks syn på politikk, liv og død, og hvordan det er akkurat der de bor. First hand information Men ah, tenker det tok av å diskutere dødstraff med republikaner armyfruen, raven Hjalp sikkert ikke at vi drakk, heller (vi har "fester" på Skype iblant =P)... Jeg er veldig glad i henne, da, selv om vi er langt fra enige om politikk. =P Hadde chatten min vært litt mer aktiv, kunne det muligens vært litt aktuelt. Har en del amerikanere der, men det er litt spøkelses-by-aktig der nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå