Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det ett sånt blad det går an å abonere på? Elsker å lese om ting jeg interesserer meg for :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fins det ett sånt blad det går an å abonere på? Elsker å lese om ting jeg interesserer meg for :)

Vet du, i dag gikk jeg inn på en Narvesen og stod og tenkte på at dersom noen hadde laget et lavkarbo-magasin, med oppskrifter, treningstips, motivasjonstips, muligheter til å kjøpe ting som natreen og sukrin og sånt gjennom bladet, spørsmål og svar, OSV, så ville det solgt som hakka møkk.

FINNES DET IKKE ET SÅNT BLAD???

Jeg aner ikke. Men PLIIIS. Lag et, Noen.

• Liker 2
Skrevet

Skriver under på det! :D

Kanskje vi skal lage ett? hehe

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke litt dumt å bare lese artikler som bekrefter ens eget syn?

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke litt dumt å bare lese artikler som bekrefter ens eget syn?

:filer:

AnonymBruker
Skrevet

http://vof.no/

VOF er skrevet av bl.a Dag Viljen Polezynski, Sofie Hexeberg og Kenn Hallstensen, som er kjente lavkarbo-personer. Jeg vet ikke hvor mange steder som har det i løssalg ennå dessverre, men det går an å abbonnere. :)

AnonymBruker
Skrevet

http://vof.no/

VOF er skrevet av bl.a Dag Viljen Polezynski, Sofie Hexeberg og Kenn Hallstensen, som er kjente lavkarbo-personer. Jeg vet ikke hvor mange steder som har det i løssalg ennå dessverre, men det går an å abbonnere. :)

Sjekka innom nettsida deres.

Men det så mer ut som at det var et "filosofisk" blad rundt helse og forskning og sånt. Jeg tenkte litt mer i retning et blad som tipset om oppskrifter ETC.

AnonymBruker
Skrevet

Sjekka innom nettsida deres.

Men det så mer ut som at det var et "filosofisk" blad rundt helse og forskning og sånt. Jeg tenkte litt mer i retning et blad som tipset om oppskrifter ETC.

Det er vel det eneste som er ute tror jeg. Men det finnes jo masse blogger, forum og slikt med oppskrifter/tips/hjelp da, så det er sikkert ingen som har giddet å lage magasin av det når alt finnes gratis på nettet. :)

Forøvrig tror jeg nok at det som er i det bladet er viktigere å få frem og ut til folk, så man får vist hva det er og hvorfor det er bra, det er ikke bare "bacon til late feitinger".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...