AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #1 Skrevet 12. juni 2011 Jeg er litt småforelska i en fyr, og satt nettopp og så gjennom profilbildene hans. Musa hang seg opp og jeg trykket og bevegde på den litt i sinne, og tryket like på et bilde av han og en venninne/eks/søster/hvem vet! Jeg fortet meg å trykke unlike igjen, men nå er vel skaden skjedd? Neste gang han går inn på fb kommer han til å se at jeg har trykket like?? Jeg vet en får mail om det, om man har innstillingen på at man skal få mail hver gang det skjer. Men kommer det opp på notifications også?? Det er utrolig flaut om han ser at jeg har trykket like på det bildet!!!
Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2011 #2 Skrevet 12. juni 2011 (endret) jeg skjønner ikke helt hva som er flaut med det der? (btw, er det en unlike-knapp på fb???) du kan jo bare skrive en kommentar på bilde som du trykker liker på, og skrive noe sånt som " stilig bilde" , eller kommentere noe om omgivelsene hvis det er tatt på et spesielt sted... eller "stilig t-shorte, sånn ønsker jeg meg til jul- hvis han har på en t-shorte da Endret 12. juni 2011 av NozMonster
CoffeeCup Skrevet 12. juni 2011 #4 Skrevet 12. juni 2011 Tror notofikasjonen går bort når du trykker unlike like etterpå! Er vel få som fortsatt får mail hver gang man får en notifikasjon? Hvertfall en "like", i så fall vil man jo få svært mange mail da!
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #5 Skrevet 12. juni 2011 Ok, dette er en fyr som jeg hadde håpet å ha en sjanse på. Kjenner han SÅ VIDT. Og så har jeg trykket like på et bilde av ham og en annen jente (som lå som profilbilde som nr. 100 kanskje - dvs at jeg ser ut som DEN skrulla som ser gjennom alle bildene hans (og ja, han har jo rett ) og når jeg for første gang trykker like på noe av hans, så er det DET bildet? Forstår ikke hvordan dere synes det høres normalt ut?
Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2011 #6 Skrevet 12. juni 2011 Skuffa! det var jo ikke flaut.. jeg ble også skuffa josse! det var så "spennende" overskrift, så jeg håpa på en skikkelig saftig historie jeg! men det var jo akkuratt sånn som i avisene- at overskriften ikke stemmer med innholdet 2
cena Skrevet 12. juni 2011 #7 Skrevet 12. juni 2011 Ok, dette er en fyr som jeg hadde håpet å ha en sjanse på. Kjenner han SÅ VIDT. Og så har jeg trykket like på et bilde av ham og en annen jente (som lå som profilbilde som nr. 100 kanskje - dvs at jeg ser ut som DEN skrulla som ser gjennom alle bildene hans (og ja, han har jo rett ) og når jeg for første gang trykker like på noe av hans, så er det DET bildet? Forstår ikke hvordan dere synes det høres normalt ut? Du er nok bare ekstra sårbar pga at du faktisk liker denne fyren Han tenker sikkert ikke over det.
Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2011 #8 Skrevet 12. juni 2011 Ok, dette er en fyr som jeg hadde håpet å ha en sjanse på. Kjenner han SÅ VIDT. Og så har jeg trykket like på et bilde av ham og en annen jente (som lå som profilbilde som nr. 100 kanskje - dvs at jeg ser ut som DEN skrulla som ser gjennom alle bildene hans (og ja, han har jo rett ) og når jeg for første gang trykker like på noe av hans, så er det DET bildet? Forstår ikke hvordan dere synes det høres normalt ut? hvis han faktisk har over 100 profilbilder, så er det HAN som burde være flau! 3
Kosemose Skrevet 12. juni 2011 #9 Skrevet 12. juni 2011 Er det ikke så at du er forelska i fyren da? Da er det vel bra å smigre han litt med å "like" bildene hans? Mulig jeg er dårlig vant, men jeg blir alltid glad og smigret hvis noen "liker" på bildene mine... 1
juliane Skrevet 12. juni 2011 #10 Skrevet 12. juni 2011 Jeg hadde vel rett og slett lagt igjen en kommentar om at "Oi, her hang visst musa seg opp gitt! Veldig fint bilde altså, men ikke heeelt verdt en like, så den trakk jeg tilbake. " Han får notification om at du har trykket ja, så skaden har allerede skjedd. Bare lat som om det er helt naturlig at du ser gjennom alle bildene til alle vennene dine.
Burn Skrevet 12. juni 2011 #11 Skrevet 12. juni 2011 (endret) TS, hvor gammel er du? Ser for meg at du er ganske ung, siden du synes dette er så vanvittig flaut. Jeg tror ikke du burde tenke for mye på dette, det gjør nok ikke han Endret 13. juni 2011 av Burn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå