Envy Skrevet 12. juni 2011 #1 Skrevet 12. juni 2011 Jeg har så lyst til å lage noe lignende som dette bildet, men aner ikke hvor jeg kan få tak i et slikt type lite glass. Noen som vet?
Sugerøret Skrevet 12. juni 2011 #2 Skrevet 12. juni 2011 (endret) hmm fant ingen så små hos panduro,bare http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=821117 og http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=820664 Men her har de mange, http://www.phoenixtrading.no/f0001/main.aspx?page=articlelist&gid=5&gidlevel=0 mulig du kan sjekke loppemarked eller apotek? Endret 12. juni 2011 av Kårky
Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2011 #3 Skrevet 12. juni 2011 ååh, de var søte!! hva med å bruke syltetøyglass?? ikke de gamle bringbær og jordbærsyltetøy glassene, for de blir kanskje litt vel store! men sånne små tyttebærsyltetøyglass=? jeg synes å huske at Nora har ganske små sånne glass!( i alle slags syltetøyer) så kan du dekorere lokket med f.eks en stor, rund tøybit? og sette en strikk rundt?
FrøkenJosefine Skrevet 12. juni 2011 #4 Skrevet 12. juni 2011 Fant 4x4 cm på cchobby.no men de var firkantede..:S
Envy Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2011 (endret) Takk for god hjelp damer, her var mange gode ideer til steder å få tak i glasskrukker :D Panduro vat første stedet jeg sjekket også, men som du sa hadde jo ikke de. Fant denne: (3x2 cm) På en side jeg ikke vet om jeg stoler på. Men de på Phoenix og cchobby var jo perfekte da Gjør ikke meg noe om den er firkantet, bare den er bitteliten Skal sjekke ut syltetøyglass også, når butikkene åpner igjen Husker pappa hadde noe sånn bittelite syltetøyglass med noe mintgele eller noe en gang i tiden, så det er jo kanskje en mulighet på dagligvare også ja Wee, klør i fingrene etter å begynne å lage! Endret 12. juni 2011 av Envy
FrøkenJosefine Skrevet 12. juni 2011 #6 Skrevet 12. juni 2011 Ble inspirert selv jeg, var jo kjempesøte! Kan jo fylle med hva som helst! Fant en søt kinesisk katteperle på cchobby også, hadde sikkert vært søt oppi! :D
Chelmon Skrevet 12. juni 2011 #7 Skrevet 12. juni 2011 De var kjempefine Noen lager små glass med levende ting også, mose og slikt det er utrolig kult men vet ikke om jeg har tålmodighet til å lage noe slikt
Envy Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2011 Ble inspirert selv jeg, var jo kjempesøte! Kan jo fylle med hva som helst! Fant en søt kinesisk katteperle på cchobby også, hadde sikkert vært søt oppi! :D Ja, det er det som er så gøy, man kan putte oppi akkurat det man vil selv, og det vil jo nesten uansett bli søtt Jeg har forresten gått litt amok på cchobby De hadde utrolig mye fint! Minst krukka jeg fant var et urteglass på 4x5 cm, men det er kanskje lite nok for å drive å pirke med De var kjempefine Noen lager små glass med levende ting også, mose og slikt det er utrolig kult men vet ikke om jeg har tålmodighet til å lage noe slikt Ja, digger dem! Levende ting tror jeg ikke jeg tør prøve meg på, holder med leire og fake blomster for min del
FrøkenJosefine Skrevet 12. juni 2011 #9 Skrevet 12. juni 2011 CChobby er brilliant! De har så mye fint, også er det så billig! :D
Envy Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 12. juni 2011 CChobby er brilliant! De har så mye fint, også er det så billig! :D Veldig! Om 5-7 dager er jeg den heldige eier av bl.a 18 terrakottapotter på 2 cm til den nette pris av 25 kr! O.o Vet ikke helt hva jeg skal med 18 stk, men da kan jeg lage masse ting da 1
Envy Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #12 Skrevet 12. juni 2011 Hihi Starte terrakottapottebutikk? Det er også et alternativ, selv om jeg tror det vil bli en lite lønnsom geskjeft Tenkte mer i retning av noe sånt:
FrøkenJosefine Skrevet 12. juni 2011 #13 Skrevet 12. juni 2011 Hellandussen så søt! Hvordan lager du figuren da? Av sånn..hva heter det materialet igjen? Plastelina for voksne?hehe
Envy Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #14 Skrevet 12. juni 2011 Hellandussen så søt! Hvordan lager du figuren da? Av sånn..hva heter det materialet igjen? Plastelina for voksne?hehe Ikke sant! :D Vedkommende som har laget disse bruker Fimo leire! Nesten som plastelina, men man setter det i ovnen så blir det hardt De har det på panduro!
FrøkenJosefine Skrevet 12. juni 2011 #15 Skrevet 12. juni 2011 Ikke sant! :D Vedkommende som har laget disse bruker Fimo leire! Nesten som plastelina, men man setter det i ovnen så blir det hardt De har det på panduro! Ja, var det jeg mente men visste ikke hva det het! Tenkte jeg skulle lage noen ringer, siden jeg har sett så mange på etsy som er så søte, men er jo morsommere å lage dem selv! :D Så tror det blir 1-up sopper fra supermario ringer i fimo! hehe da kommer kjærsten min til å dævve inni seg av kjærlighet!
Envy Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #16 Skrevet 12. juni 2011 Ja, var det jeg mente men visste ikke hva det het! Tenkte jeg skulle lage noen ringer, siden jeg har sett så mange på etsy som er så søte, men er jo morsommere å lage dem selv! :D Så tror det blir 1-up sopper fra supermario ringer i fimo! hehe da kommer kjærsten min til å dævve inni seg av kjærlighet! Helt enig! Er sånn jeg tenker å, kunne godt tenkt meg å kjøpe disse tingene, men morsommere å lage Haha, så søtt! Blir sikkert fine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå