Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med å få sove nå når det er så lyst ute om natten og sverger derfor til "bind" for øynene. Jeg har hittil bare brukt et jeg fikk på fly, men nå har det blitt ødelagt og jeg tenkte derfor å kjøpe meg et i bra kvalitet. Problemet er at jeg ikke finner de noen plass nå om sommeren (som jo er den årstiden man trenger dem!). Vet de selger de overalt om vinteren, ofte som sett med pysjamas, men nå kan jeg altså ikke finne noen. Noen som vet hvor man kan få tak i et slikt, og gjerne et i god kvalitet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god del forretninger som fører reiseartikler har dem. Mener f.eks jeg har sett slike på "Handysize".

Gjest Badabing
Skrevet

Reiseforretninger a la Nomaden og et par steder på Byporten om du bor i nærheten av Oslo.

Skrevet

Jeg kjøpte mitt på Parfymelle :)

Skrevet

Mener de har slike på Sunnkost-butikker eller apoteker, men det er slike "briller" med kjølende gelè inni. Ganske gode å ha på.

Når du sier at det er lyst hele natta, så går jeg utifra at du og jeg holder til i samme landsdel, og her i byen så vet jeg at flere har kjøpt slike på apoteket (men jeg vet desverre ikke hva slags apotek)

Skrevet

Jeg har kjøpt på H&M :) Jeg har også sett at de har på Ebay hvis du vil bestille på nett.

AnonymBruker
Skrevet

Du får det om du tar nattog :)

Skrevet

Sy eit sjølv ;) Eller få nokon sykyndige til å sy for deg :)

Skrevet

Butikker som selger kofferter og vesker har også sånne, Morris eller CityBag f.eks :)

AnonymBruker
Skrevet

Lucky Duck

Skrevet

De har på superkul.no men vet ikke hvor bra dem er :P

Skrevet

Jeg har to stykker. En fra NSB nattog, og en fra Søstrene Grene. Den fra Søstrene Grene ble kjøpt for 1-2 år siden da, så jeg vet ikke om de har sånne lenger.

Men skulle tro du finner noen om du titter i reisebutikker, eller eventuelt butikker som H&M, Cubus, Nille osv.

Skrevet

Tusen takk for alle svarene, ettersom jeg nå fant ut at det heter "sovemaske" så fant jeg også noen nettbutikker som selger de :)

• 3 uker senere...
Gjest småhjerte
Skrevet

jeg har sett det på H&M. Regner med de har på enklere liv også.

Ellers har de vel slike på Kondomeriet :lur:

Skrevet

Jeg kjøpte mitt på apoteket, kostet 60 kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...