AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #1 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg leser at mange av dere spiser bønner, men av en eller annen grunn har jeg ikke fått med meg hva dere lager til. Hva kan jeg lage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobby Skrevet 12. juni 2011 #2 Del Skrevet 12. juni 2011 Veganmisjonen har mange spennande oppskifter med bønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #3 Del Skrevet 12. juni 2011 Takker Men.. Er det ingen som har oppskrifter og forslag av "egen" erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 12. juni 2011 #4 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg liker ikke bare bønner alene så hvis jeg bruker bønner er det som regel enten i Chili con Carne eller i Meksikansk gryterett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 12. juni 2011 #5 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Mye rart! Jeg har bønner i salater, div. gryteretter, lage refried beans (stekt bønnemos, på en måte. Dritdigg i taco, burritos o.l.), erstatter halvparten av kjøttet i shepherds pie o.l. med bønner. Det er generelt en fantastisk kjøtterstatning, enten helt eller delvis, i det meste. Bare husk å alltid skylle de godt. Og det er ikke alle bønner som er gode; det være seg om de er dyre eller billige. Favorittbønnene mine er Ica sine kidneybønner. Endret 12. juni 2011 av Pixie Plaid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2046 Skrevet 12. juni 2011 #6 Del Skrevet 12. juni 2011 Lunsjsalat: (en av mange riktignok) Blader fra et salathode revet i små biter Kikerter Bønner Sjalottløk (kan også bruke vårløk) Salt + Pepper Olivenolje + "balsamico" olje Hardbokt(e) egg Sværtsvært billig, og overraskende god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå