Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 Er det noen her som har erfaring med å få utført krystallsliping eller liknende hudbehandling hos hudpleier? Jeg har endel acnearr som jeg er svært interessert i å få gjort noe med! Jeg er klar over at det er ganske dyrt, men virker det??? Blir svært glad for svar! (Bor i Oslo hvis noen har steder å anbefale).
Mrs_M Skrevet 13. november 2003 #2 Skrevet 13. november 2003 Jeg har tatt krystallsliping (bla hos Magic) og vært ganske fornøyd..Ja,det virker, men du må regne med å ta 5-6 behandlinger minst....Ellers så har jeg også prøvd MD kur mot arr og jeg personlig syns at det er bedre, da det virker mere i dybden....
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #3 Skrevet 13. november 2003 Hva heter de MD produktene du har brukt som hjelper på arr ? Tusen takk for svar !
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #4 Skrevet 13. november 2003 Jeg også vil! Bli kvitt anknearr og store porer og sånt altså.. Men jeg ville egentlig tro at krystallsliping har bedre effekt da dette på en måte "fjerner" litt av det øverste hudlaget. Gikk selv til behandling med md formulations for et år siden, men syntes ikke dette hadde noen videre effekt.. Eller var det md forte du refererte til kanskje? Dette er visst en sterker behandling og jeg har hørt at den skal ha bedre effekt.. Men tenk å bare ta en sånn sliping og så var du kvitt problemet for alltid! -å kunne gå ut av huset om morningen UTEN foundation...! hadde vert noe det ja.. håper andre som har erfaring rundt dette har lyst å svare oss! klem fra ingrid johanne
Gjest care Skrevet 14. november 2003 #6 Skrevet 14. november 2003 Jeg har tatt krystallsliping (bla hos Magic) og vært ganske fornøyd..Ja' date='det virker, men du må regne med å ta 5-6 behandlinger minst....Ellers så har jeg også prøvd MD kur mot arr og jeg personlig syns at det er bedre, da det virker mere i dybden....[/quote'] Hva mener du her. Har du vært å tatt intensiv behandlign med md eller er det hjemmeprodukter du snakker om?
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2003 #7 Skrevet 15. november 2003 noen som har prøvd md fortè da ( ikke md formulations nei), og vet om det hjelper? Inger Johanne
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2003 #8 Skrevet 15. november 2003 Og hva er forskjellen på md forte og md formulations?
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2003 #9 Skrevet 15. november 2003 Md forte fåes ikke i vanlige hudpleiesalonger, men på steder hvor man også driver med kosmetisk kirurgi o.l. Mener MD Fortè virker på samme måte som MD Formulations, men i en noe sterkere form.. Bortsett fra dette så vet jeg egentlig ikke hva som er forskjellen.. Så dersom det er noen som sitter med erfaringer/informasjon på området hadde det vert kjempe flott! Inger Johanne
Gjest Jorna Skrevet 16. november 2003 #10 Skrevet 16. november 2003 Hørte noe spennende angående arr fra en skjønnhetsekspert i et program som går på TV 3 Danmark. Han brukte e vitaminer som han la på arret og etter hvert forsvant arret. Han fikk tak i kapsler med e vitamin,disse åpnet han og blandet pulveret i kapselen med vann til det ble en grøt så la han dette på arret om kvelden. Dette gjorde han hver kveld til arret forsvant. Han fortalte at ikke alle arr forsvant men det ble en betydelig bedring. Kan jo være verdt et forsøk i noen uker før man evntuelt prøver en dyrere behandling. Jorna
Mrs_M Skrevet 17. november 2003 #11 Skrevet 17. november 2003 Jeg har tatt md behandling hos en hudpleier (en behandling består av mellom 6-10 timer, avhengig av din hudtype) I tillegg så må man bruke md produkter hjemme... Sliping er også greit nok, men som hudpleieren min sa så virker md i dybden...Man blir utrolig tørr i huden av sliping..Jeg ble mest fornøyd med md kuren da :D
Thia Skrevet 18. november 2003 #13 Skrevet 18. november 2003 Bruker MD Forte. Dette produktet får du kun kjøpt hos hudlege. MD Forte er mye sterkere enn MD Formulations. Jeg synes det virker bra! 600 kroner flaska, men den holder en evighet. Du må regne med å bli tørr i huden i starten, men etter kort tid venner huden seg til det og blir klarere, myk og med mye mindre tilstopping av porene. Anbefales!! Renseproduktene til MD Formulations er fine, men har gått over til Dermologica sine som jeg er strålende fornøyd med! Disse kjøper jeg MYE billegere på nett. Har forelsket meg i Dermologica sin fuktighetskrem som heter Active moist. Den beste av alle de mange jeg har prøvd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå