Gå til innhold

Verdens beste iskrem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opptaget plutselig at yndlingsiden min ikke var så usunn som det jeg trodde.

Den har 73 kalorier per 100 gram.

På innhold står det denne reggefølgen: Kokos 33% (tror jeg), vann, sukker.. + andre greier jeg ikke husker.

Men denne isen her høres jo ikke så gal ut den? Det er kokos sorbet :):rodmer:

Samber tror jeg bare vil ha en unskyldning til å stappe i meg masse is, og at jeg prøver å overbevise meg selv om at det er bra for kroppen med is. (Hehe, det er ikke planen, han er gal).

Videoannonse
Annonse
Gjest sue84
Skrevet (endret)

Jeg opptaget plutselig at yndlingsiden min ikke var så usunn som det jeg trodde.

På innhold står det denne reggefølgen: Kokos 33% (tror jeg), vann, sukker.. + andre greier jeg ikke husker.

Men denne isen her høres jo ikke så gal ut den? Det er kokos sorbet :):rodmer:

Samber tror jeg bare vil ha en unskyldning til å stappe i meg masse is, og at jeg prøver å overbevise meg selv om at det er bra for kroppen med is. (Hehe, det er ikke planen, han er gal).

hehe si til typen at kokos er frukt.. og du skal jo ha i deg 5 frukt og grønt for dag.. så ergo kan du spise 5 heele iser med god samvittighet ;)

prøver han snakke imot så bare kysser du han og du vinner ;)

Endret av sue84
  • Liker 2
  • 1 år senere...
Skrevet

naaaaaaam! :laugh:

Anonym poster: 2e35546b37f890f8935c2cedee73039f

Skrevet

Verdas beste iskrem er Mövenpicks Maple Walnut. Eg tør ikkje å tenkje på kor mykje energi det er i den...

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Verdens beste is er dream lakris is! Og lollipop sorbeten, hvor ble det av den?! (spiste jeg opp alt?) :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Verdens beste is er dream lakris is! Og lollipop sorbeten, hvor ble det av den?! (spiste jeg opp alt?) :fnise:

Har spist min del av Lollipop'n jeg også. Det må nok være verdens beste is...

Skrevet (endret)

Kulinaris cookies and cream er rimelig god.

Endret av Summers
Skrevet

Ben&Jerry´s Strawberry Cheesecake er den beste isen ever :)

• Liker 1
Skrevet

Prøv og reis til Italia og smak isen der! DET en verdens beste det!! mmmm

Skrevet

Men denne isen her høres jo ikke så gal ut den? Det er kokos sorbet :)wub.gif

Hva heter denne isen?

Anonym poster: 08b564a8ff62656d403dee0adcdba93c

Skrevet

Men denne isen her høres jo ikke så gal ut den? Det er kokos sorbet :)wub.gif

Hvor sunt/usunt noe er har ingenting med kaloriinnholdet å gjøre. Det er næringsstoffene i seg selv som avgjør hvorvidt noe et sunt eller ikke. F.eks er avocado og nøtter meget kaloririke, men fremdeles noe av det sunneste man kan spise.

Sorbet er forøvrig ikke det samme som iskrem.

Anonym poster: 1dc661eb2b4233e713dce47d61464b1d

• Liker 2
Skrevet

Kulinaris med kirsebær og sjokolade - DET er isen sin det :D

Skrevet

Jeg er enig med deg, TS. 73 kcal per 100 gram er ikke så mye. Sorbet er forresten ikke det samme som is.

Min favoritt-sorbet er jordbærsorbet. Det pleier jeg å lage med sukrin - supergodt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...