Gå til innhold

Systembolaget

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om Systembolaget er åpent i morgen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det.....,

åpninsgtider er her

AnonymBruker
Skrevet

Det er det.....,

åpninsgtider er her

Takk skal du ha ;)

Da blir det innkjøp av bryllupsvin i morgen!!

Skrevet

PS: Antok at du skulle til strømstad, men det er lett å finne til de andre systemene på samme siden....

Skrevet

Jeg har hørt at om man kjøper vin på vinmonopolet i Norge så kan man levere tilbake uåpnede flasker om man skulle sitte igjen med for mye etter bryllupet.. får man gjort det samme i sverge??

Skrevet

Det får man! men mx 14 dager etter kjøp, om man må ha med kvittering. kan anbefales å avtale på forhånd....

• Liker 1
Skrevet

supert. godt å vite. sparer man mye på å handle vin i sverge vs i norge??

Gjest Consensio
Skrevet

Ifølge et svensk par som driver med vinsmaking og vinturer og har stor interesse for vin, sier at de beste vinene du får på systembolaget ligger på rundt 100kr (bortsett fra helt spesielle viner som koster langt, langt mer da)

Hvor mye samme vinene koster i Norge vet jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har handlet en del i sverige, bla en portugusisk hvitvin som jeg liker godt....

polet i Norge ;95 kr

polet i Sverige: 46 kr.........

Så ja, man kan spare....

Skrevet

F.eks J.P Chenet kartong i Norge: 339,-

I sverige: 179,- - så ja, det er masse penger å spare i sverige :jepp:

Skrevet

oy, takk for svar. trodde det var noe å spare men så mye trodde jeg ikke det var.. :) godt å vite.. ser ut til at det blir noen svergeturer.. :)

Skrevet

to venner her:

systembolaget.se

vinmonopolet.no

det er bare et fåtall viner som finnes både her og i Sverige, men tilsvarende vinder finnes (drue, årgang, område osv...)

Ta en liten sammenligning på nett først, sånn at di kan se om du sparer 1-2 kr eller 20-30 kroner...

Detkan og lønne seg å sjekke om større flasker enn vanlige 0.75 er biligere pr liter....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...