Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært prøver i snart 6 mnd, har regelmessig mens på ca 30 dager. Denne mnd tenkte jeg at jeg skulle prøve solvipect, siden enkelte påstår at det skal hjelpe på å bli lettere gravid. Brukte solvipect i 5 dager før forventet EL. Jeg fikk mye mer utflod enn normalt denne mnd, men IKM kom og mensen dukket ikke opp. Trodde jo at det endelig hadde klaffet, men testet negativt både 3,6,11 og 15 dager over IKM :sjenert: Nå er jeg 17 dager over iKM og temmelig lei og frustrert, får ikke mensen men heller ikke positive tester! EL har tydeligvis blitt kraftig utsatt.

Tenkte at det sikkert er tilfeldig at dette skjer den mnd jeg har brukt solvipect, men så søkte jeg litt på google og der fant jeg flere som hadde samme erfaring. Ei hadde alltid hatt regelmessig mens med 30 dagers intervall, men den mnd hun prøvde solvipect hadde hun 44 dagers syklus. Etter hun sluttet med solvipect ble syklusen normal igjen. Ei annen hadde mistet EL den mnd hun brukte solvipect, og flere andre hadde gått langt over ikm. Tilfeldig?! Andre igjen tar jo solvipect uten å merke noe spesielt så ikke vet jeg. Mange som brukte solvipect fikk også mye mer utflod enn normalt (jeg har lurt på hva denne utfloden er for noe).

Jeg skal ihvertfall holde meg langt unna denne hostesaften fra nå av.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må også nevne at jeg aldri har hatt så lang syklus før på de 15 årene jeg har hatt mensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...