Gå til innhold

Skal jeg bli med på hyttetur eller ikke?

Karry

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tålmodighet har ingenting med "alt eller ingenting" å gjøre.

Bare så du vet det.

Det kommer an på. Dersom mannen har havnet på "alt", altså at han vil ha damen, så må han være tålmodig nok til å kvinnen gjøre opp sin mening, om hun faktisk ønsker "alt eller ingen". Kvinner og menn er forskjellige. Dere trenger tid på å lære å legge ned dosetet, vi trenger tid på å avgjøre om vi liker dere som venner eller kjærestemateriale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For all del, jeg ser poenget ditt Steinar og skal avslutte det hele. Utgangspunktet var ikke at JEG ville være venner. Jeg har massevis av venner og er ikke på jakt etter flere. Det var HAN som tok det utgangspunktet.

Men nå ser jeg at det umulig kan funke, det demrer jo for meg også her nå at det ikke forholder seg helt slik. Det er ikke like greit å være venner om den ene parten faktisk ønsker noe annet. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på. Dersom mannen har havnet på "alt", altså at han vil ha damen, så må han være tålmodig nok til å kvinnen gjøre opp sin mening, om hun faktisk ønsker "alt eller ingen". Kvinner og menn er forskjellige. Dere trenger tid på å lære å legge ned dosetet, vi trenger tid på å avgjøre om vi liker dere som venner eller kjærestemateriale.

Nettopp! Og det var den tiden jeg trengte. Men nå har jeg nok informasjon til å trekke en konklusjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...