Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har litt peiling på hårfarger og hva som kler hva å sånt?:D

Jeg har spara ut håret mitt til min naturlige hårfarge, har tidligere farga håret siden jeg var 8 år så viste ikke hvordan mine naturlige farge var engang :fnise:

Naturlige fargen min viste seg å være kommunebrun, og litt lysere her og der. En kald farge iallefall.

Problemet mitt er at jeg aldri helt klarer å finne ut om jeg er varm eller kald i huden! Jeg er rimelig bleik, men i sola blir jeg brun, ikke rød. Øynene mine er helt lysegrønn. Jeg tror jeg er en kald farge, men med sminke for eksempel har jeg så og si kunne velgt helt selv hva jeg føler for å bruke. Jeg ser ikke grå eller rar ut uansett om jeg velger å gå for kalde eller varme toner i foundation eller noe. Har vært på parfymeri og de sa også at jeg kan faktisk velge helt selv, jeg var vist heldig med det, jeg syns det er litt slitsomt for jeg aner ikke hvilke farger ja da kler best? :fnise:

Poenget var uansett at eg jeg nå vil gjøre noe med hårfargen ! Jeg har tidligere hatt så og si alt som går ann å ha, blå, svart, bleikegult, knallrødt, orange. Ja you name it. Og her blir jeg forvirra, for jeg synes faktisk jeg har sett best ut når jeg har hatt ganske lysebrunt hår med striper i, der tonene har vært i den varme skalaen. For å være ærlig aner jeg ikke. Det jeg har lyst til å gjøre med håret nå er bare å få det lysere. Alldeles ikke helbleiking eller noe sånt, men striper da! Så aner jeg ikke om jeg kan komme til å kle honningblonde striper eller siden jeg er "kald" vil kle best å ha noe annet? Noen som har noe peiling som kan hjelpe meg litt? Hadde blitt så evig takknemlig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...