Gjest gjest Skrevet 12. juni 2011 #1 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg har en ganske normal kuk, men dama mi digger stor og tykk kuk i fitta. Dette er ikke noe problem. Hun får lov å pule med stor kuk av og til, og da er hun horete og kåt i lang tid etterpå. Dermed blir det mye mer fitte på meg, og hun får relasert sin lyst etter stor kuk. I dagene får hun skal pule med stor kuk, er det nesten som man kan se sausen renne nedover lårene, så kåt er hun. Da blir det enormt mye fitte på meg. Derfor gutter. La damene deres bruke stor kuk nå og da, da blir det mere fitte på dere. Og det er topp å ha ei som er nypult av stor kuk gående rundt i huset. HUN er så utpult at hun nesten ikke kan sitte på rompa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anon Skrevet 12. juni 2011 #2 Del Skrevet 12. juni 2011 Fin fetish du har der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 12. juni 2011 #3 Del Skrevet 12. juni 2011 Hva er greia med alle disse fittetrådene? Somebody needs to get laid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #4 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg er med på den. Bare send henne over så skal jeg gi henne hva hun venter på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuckman1983 Skrevet 12. juni 2011 #5 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg har en ganske normal kuk, men dama mi digger stor og tykk kuk i fitta. Dette er ikke noe problem. Hun får lov å pule med stor kuk av og til, og da er hun horete og kåt i lang tid etterpå. Dermed blir det mye mer fitte på meg, og hun får relasert sin lyst etter stor kuk. I dagene får hun skal pule med stor kuk, er det nesten som man kan se sausen renne nedover lårene, så kåt er hun. Da blir det enormt mye fitte på meg. Derfor gutter. La damene deres bruke stor kuk nå og da, da blir det mere fitte på dere. Og det er topp å ha ei som er nypult av stor kuk gående rundt i huset. HUN er så utpult at hun nesten ikke kan sitte på rompa. Spennende, kunne gjerne tenkt meg det selv. Hvordan kom dere frem til den ordningen? Spurte du bare? Regner med at han bruker kondom, men får han lov til å sprute i munnen/ansiktet hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2011 #6 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg har en ganske normal kuk, men dama mi digger stor og tykk kuk i fitta. Dette er ikke noe problem. Hun får lov å pule med stor kuk av og til, og da er hun horete og kåt i lang tid etterpå. Dermed blir det mye mer fitte på meg, og hun får relasert sin lyst etter stor kuk. I dagene får hun skal pule med stor kuk, er det nesten som man kan se sausen renne nedover lårene, så kåt er hun. Da blir det enormt mye fitte på meg. Derfor gutter. La damene deres bruke stor kuk nå og da, da blir det mere fitte på dere. Og det er topp å ha ei som er nypult av stor kuk gående rundt i huset. HUN er så utpult at hun nesten ikke kan sitte på rompa. Unnskyld men er du den samme som har startet tråden med spørsmål hvorfor kvinner ikke kun har sex med menn som har stor pikk. Dvs er du den samme som ikke har skjønt at pikken ikke har noe som helst å si, dersom man ikke har følelser for den som pikken sitter på? Man kan altså, til din opplysning, ha skikkelig dritt dårlige sexopplevelser med menn som har stor pikk men som man ikke er tent på. Mens man kan ha himmelske opplevelser med menn som man elsker og/eller er tent på, men som er liten eller gjennomsnittlig utstyrt i buksa. Det har altså mye større betydning hvilken følelse man har for en mann enn hvilken størrelse utstyret har, siden en mann er mer enn sin kuk. Kan han ikke behandle deg riktig, betyr det faktisk ikke noe at han er utstyrt som en hest, siden kvinner blir faktisk ikke automatisk kåt av å se noe stort under navlen på en mann... Det betyr langt mer hvordan han er som person, hva han gjør og hvordan han gjør det.Samt hva han sier med munnen sin og om han bryr seg bittelitt om deg og ikke bare om størrelsen på sin kuk... Stor kuk er altså ikke synonymt med god sex eller å være en god elsker. Trenger du å få dette forklart med mindre te-skjeer så er det bare å si fra. ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2011 #7 Del Skrevet 12. juni 2011 Spennende, kunne gjerne tenkt meg det selv. Hvordan kom dere frem til den ordningen? Spurte du bare? Regner med at han bruker kondom, men får han lov til å sprute i munnen/ansiktet hennes? Det er cuckold i forkledning skjønner du vel. Han kjeder seg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skufelskrefsa Skrevet 12. juni 2011 #8 Del Skrevet 12. juni 2011 Det er en del menn som tenner på at vi kvinner har oss med noen som er større enn han selv. Kan være ganske gøy for alle det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 13. juni 2011 #9 Del Skrevet 13. juni 2011 En fetisj er det man kaller dette, og er med andre ord ikke for alle. Kos deg med det som fungerer for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2011 #10 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er en del menn som tenner på at vi kvinner har oss med noen som er større enn han selv. Kan være ganske gøy for alle det Hør-hør! Endelig en kvinne som "fremsnakker" dette. Jeg og min kone har piffet opp sexlivet med dette i noen år nå. Vi bruker dating sider og praktiserer sikker sex. Jeg tenner enormt på å se min elskede i ekstase med en fremmed kjekk mann. Dette er da ikke så uvanlig å drive med? Flere par som kan bekrefte dette? Og hva mener flere av kvinnene på forumet om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 13. juni 2011 #11 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Det er cuckold i forkledning skjønner du vel. Han kjeder seg i dag. Det er nok litt flere enn jeg som tenner på at dama har seg med andre. Mulig du er den samme gjesten som for noen måneder siden klødde seg i hodet og lurte på hvordan i all verden jeg kunne få tid til å skrive så mange innlegg. Gjesten var nemlig hellig overbevist om at det bare finnes ett eneste menneske i hele Norge med cuckold-fetisj og konkluderte dermed at jeg måtte skrive alt som er av innlegg her på KG med dette som tema. Det hjalp ikke at jeg forsikret om at jeg bare skriver under mitt eget nick, vedkommende gjest var fullstendig fastlåst i ideen at jeg var den eneste og at jeg følgelig også måtte stå bak tråder skrevet av gjester eller andre nick. :gjeiper: Endret 13. juni 2011 av Cuckold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå