Beauté Skrevet 12. juni 2011 #1 Del Skrevet 12. juni 2011 Ja jeg spør. Hva er adventist? Vil ha noen seriøse svar for jeg har en personlig grunn for å gå dypere inn på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullepia Skrevet 18. juni 2011 #2 Del Skrevet 18. juni 2011 Ja jeg spør. Hva er adventist? Vil ha noen seriøse svar for jeg har en personlig grunn for å gå dypere inn på dette. Syvendedags adventistene er en kristen trosretning. De legger stor vekt på Det gamle testamentets leveregler, blant annet feirer de sabbat på lørdagen (derav navnet) og spiser ikke svin. De er også opptatt av sunnhet og kosthold, de holder seg unna røyk, alkohol, kaffe og te og er gjerne vegetarianere. Se www.adventist.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Del Skrevet 2. desember 2011 Hvordan det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Del Skrevet 2. desember 2011 http://lmgtfy.com/?q=adventist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå