Cannavaro Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg skulle ønske de som har barn også tar konsekvensen av sine valg. Har man barn og velger dem fremfor alt og alle, så velger man barna og dropper ny partner til man faktisk er klar for å ta de konsekvensene "ny partner" medfører. Selv om man har barn så bør man ikke forvente å få både i pose og sekk, dvs. en ny partner som bare er til pynt når det passer en selv og ens egne behov. Riktig det Cata ; konsekvens av sine valg....og nettopp det at man ønsker noe sterkt nok slik at man gir tid, plass og rom til den man skal ha et forhold til. Igjen kommer vi tilbake til dette med tidsaspektet og -klemma som gir grunn til tvil om man skal innlede et forhold. Det er nettopp tanker som dette som berører meg litt akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #22 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg er 22, og har et elsk/tja-forhold til singellivet. Selvfølgelig har jeg lyst til å være lykkelig forelsket. Det er jo noe av det herligste som finns. Men så lenge jeg ikke er hodestups, så kan jeg ikke tenke meg å være noens kjæreste. Man kan vel si at jeg for øyeblikket er litt kresen på hvilke gutter som får ha en stor plass i livet. Hadde fort gått lei, med mindre det var drømmemannen. Ja du er fortsatt ung og kan egentlig lete en stund til før du finner den rette for deg. Det er helt ok å være litt kresen, for da er du jo bestemt på hva slags gutt du kunne tenke deg å bli kjæreste med. Kan hende du blir overrasket av noen du kanskje ikke hadde høye tanker om som kjæresteemne også en gang ?? Men lei sier du ?? Et forhold må man dyrke og utvikle sammen. Enig i at man ikke skal være sammen med noen fordi det er bare er stas. Det er nok et feil prinsipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. juni 2011 #23 Del Skrevet 13. juni 2011 Riktig det Cata ; konsekvens av sine valg....og nettopp det at man ønsker noe sterkt nok slik at man gir tid, plass og rom til den man skal ha et forhold til. Igjen kommer vi tilbake til dette med tidsaspektet og -klemma som gir grunn til tvil om man skal innlede et forhold. Det er nettopp tanker som dette som berører meg litt akkurat nå... Har du ikke tid og motivasjon (nok), så er det vel rimelig åpenbart hva du bør gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå