Gå til innhold

flytime?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vet ikke helt hvilken kategori dette spørsmålet hører hjemme, men pytt sann:

Jeg har tenkt å betille en flytime i julegave til min flygale mann, og lurer derfor på om det er noen som vet hvor i Oslo-området det er mulig å få gjort dette? Hvor mye koster det?

Jeg har søkt litt på nettet, og det virker som om de fleste flyskoler tilbyr prøvetimer, men han skal jo ikke prøve dette for så å ta flylappen, det er bare denne ene gangen for moro skyld (tror jeg...).

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en aerobutikk ovenfor inngangen til SAS hotellet (Holbergs plass) i Oslo. I dag hadde de reklame for flytimer, mener det stod noe om 13 kr minuttet, dvs 780 kr/t. De selger mye effekter for Norsk Aeroklubb (tror jeg det heter), du kan jo ringe til de og spørre. De reklamerer også med "stop dreaming-start flying".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I utdrikningslaget mitt var jeg oppe i et småfly. Vi tok av fra Kjeller ved Lillestrøm. Men jeg vet jo dessverre ikke hva det kostet eller hvordan man ordner dette.

Tror det var meningen at vi skulle være oppe i en time og at jeg også skulle styre litt, men vi var forsinket så det ble noe redusert.

Det var i hvert fall en kjempopplevelse! :D

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært knalljulegave til min mann også!

Noen som har link eller kan sende meg et tlfnr på pm?

Kjeller hadde vært perfekt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tex; min forlover husket ikke helt hvordan hun gikk frem ved bestillingen, men jeg tror jeg har funnet riktig navn på flyklubben - Nedre Romerike Flyklubb. Du må søke på telefonkatalogen selv, siden jeg ikke kan legge ut nummeret her. PM får jeg vel ikke sende siden jeg ikke er registrert?!?

Ledern i flyklubben er visst sertifisert til å fly andre og det var han jeg fløy med. Husker selvfølgelig ikke navnet, men fyren var nå hyggelig i hvert fall!

Hjalp det noe? :-?

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...