Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møter stadig på jenter som har så tykt og fint hår, også viser det seg at de har påsatt hår! Mitt hår er naturlig og passe tykt, men når jenter kommer med det falske tykke håret sitt blir jeg utkonkurrert! Må jeg betale flere 1000 kr for å få like tykt hår som de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, jeg synes fake hår er ekkelt.

Mitt er 100% ekte!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har naturlig og tykt nok hår. Bryr ikke meg om hva slags jalla andre jenter klistrer på kroppen sin.

Skrevet

Mitt er 100% ekte. Håret er vel et av de få ting ved med meg selv jeg faktisk er fornøyd med. Det er ganske tykt og rekker ned til korsryggen. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg får ofte spørsmål om jeg har extensions siden håret mitt er veldig langt og av god kvalitet, men nei det er ekte :) Jeg har bare aldri brukt hårprodukter, slettetang, krølltang og alt mulig andre sånne ting som skader håret og derfor ser det "nytt" ut.

• Liker 2
Gjest Villrips
Skrevet

Mitt hår er ekte. Det er ganske tykt, jeg er fornøyd med det. Litt mindre fornøyd med at det er en smule slitt. Jobber med å fikse det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tykt hår, og behøver ikke falskt hår

Skrevet

Mitt er ganske tykt, når det er kort eller skulderlangt. Med en gang det blir lenger blir det tynt av en eller annen grunn. Det syns jeg ser så pistrete og usunt ut, så har sjeldent lenger enn til skuldrene...

Heller ekte, kort og fint, enn fake som ødelegger mitt ekte hår :)

Skrevet

Ja jeg syns å ha falskt hår er falskt! Hva er det som IKKE er falskt fortia liksom :gjeiper:

Negler, øyenvipper, hår, pupper, lepper, hudfarge.....

Skal innrømme at jeg har hatt falskt hår selv etter en katostrofal hårklipp.. Men fy fader så ødelagt det ekte håret mitt ble!

Aldri mer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke falskt hår, men noen trenger det også da, så det er ikke sååå ille.

Men det jeg absolutt IKKE liker er når noen som faktisk har falskt hår sier at de har ekte hår. Dumt å skryte på seg noe som ikke er rett.

Fotballfrue er iallfall åpen og ærlig om at hun har falskt hår, og det er bra!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har HELT naturlig hår. Og har alltid hatt det. Har tynt hår, men jeg har lært meg å leve med det. :goodbye:

Endret av Beauté
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg kunne ha falskt hår! Jeg hater håret mitt, det er tynt og tåler ingenting! Dersom håret mitt hadde taklet det så hadde jeg ikke nølt me å fått extensions, men ved å bruke clip on 5 ganger i året, så blir håret mitt berbarkt tynner, så noe løs hår hadde ødelagt alt.

Btw, du må regne med å bruke mer en tusen kroner på det.

Jeg synes noen extensions kan se fint ut, andre ser fælt å jævlig falskt ut.

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg kunne ha falskt hår! Jeg hater håret mitt, det er tynt og tåler ingenting! Dersom håret mitt hadde taklet det så hadde jeg ikke nølt me å fått extensions, men ved å bruke clip on 5 ganger i året, så blir håret mitt berbarkt tynner, så noe løs hår hadde ødelagt alt.

Btw, du må regne med å bruke mer en tusen kroner på det.

Jeg synes noen extensions kan se fint ut, andre ser fælt å jævlig falskt ut.

Jeg fikk en hårklipp i begynnelsen av Mai. Og jeg er 35 år gammel. Har aldri opplevd å få så fint hår i hele mitt liv. Gav helt opp til jeg møtte DEN ultimate frisøren. :D

Skrevet

Jeg har naturlig hår. Langt og tykt er det også. Synes extensions kan være fint når man ikke ser at det er extensions, men ser jo mer av det motsatte, da... Ville aldri hatt det selv, siden jeg liker at kjæresten koser med håret mitt og masserer hodebunnen. Litt av kosen forsvinner vel om han plutselig må være forsiktig så han ikke ødelegger klips eller fester. Jeg ville vel sett ut som et skogstroll også, siden jeg har tykt hår fra før av :skratte:

Hvorfor føler du at det er om å gjøre å ha tykkest mulig hår? Selv synes jeg det er like pent med tynt eller middels hår, så lenge man har en stil og hårpleierutine som funker til hårtypen :)

Gjest stillness
Skrevet

Jeg har tykt nok hår naturlig så har ingen behov for extensions.

Kan vel forstå de som har tynt hår og dermed ønsker mer fylde på det,men virker som det er litt styr da.Med å sette det på og bytte osv.

Er noen ganger litt misunnelig på de som har tynnere og mer "letthåndterlig" hår for mitt krever endel for at det skal se bra ut.

Skrevet

Jeg fikk en hårklipp i begynnelsen av Mai. Og jeg er 35 år gammel. Har aldri opplevd å få så fint hår i hele mitt liv. Gav helt opp til jeg møtte DEN ultimate frisøren. :D

Kortere hår hadde nok blitt finere på meg, men kvier meg for å klippe er det. Er bare 21, føler ikke jeg er tøff nok til å gjøre det enda:(

Skrevet

Jeg har tykt nok hår naturlig så har ingen behov for extensions.

Kan vel forstå de som har tynt hår og dermed ønsker mer fylde på det,men virker som det er litt styr da.Med å sette det på og bytte osv.

Er noen ganger litt misunnelig på de som har tynnere og mer "letthåndterlig" hår for mitt krever endel for at det skal se bra ut.

Du kan alltid tynne håret ditt ut, vi har ingen mirkuløs kur for å få fyldigere hår:(

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kortere hår hadde nok blitt finere på meg, men kvier meg for å klippe er det. Er bare 21, føler ikke jeg er tøff nok til å gjøre det enda:(

Jeg har alltid hatt langt hår. Til nå i Mai,da klippet jeg det kort, altså jeg er 35 år gammel. Og herregud jeg skulle ønske jeg gjorde det før.

Endret av Beauté
Gjest stillness
Skrevet

Du kan alltid tynne håret ditt ut, vi har ingen mirkuløs kur for å få fyldigere hår:(

Sant nok,men det er alltid fordeler og bakdeler med det meste :)

Skrevet

Ikke si det. Jeg har funnet min kur. Har tynt som pokker men har fått noen gode råd for å få det mere fyldig. Og jeg er gladere enn på lenge. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...