AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Skal noen av dere her inne studere sykepleien til høsten i Bergen ??
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #2 Skrevet 12. juni 2011 Nei. for dårlig opplegg på HIB. Håper det er betanien du er kommet inn på.
Judge Judy Skrevet 12. juni 2011 #3 Skrevet 12. juni 2011 Til opplysning finnes det tre skoler med sykepleierutdanning i Bergen Har selv hoppet av på andre året ved HiB. Synes som den over at det var et dårlig opplegg. Skulle trodd de hadde fått dreisen på det etter 100 år... Vet ikke hvordan opplegget er på Haraldsplass eller Betanien, men de jeg kjenner som går på sistnevnte er veldig fornøyd.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 De jeg kjenner på Haraldsplass er veldig fornøyde. Styr unna HiB sier de fleste, men jeg har ingen personlig erfaring altså, studerer ikke sykepleie.
AnnaBallerina Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 Har hørt mye bra om både Betanien og Haraldsplass. Har hørt mye dårlig om HIB og vet om flere som har droppet av og startet på sykepleien andre plasser enn HiB. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå