Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damer!

Jeg er på utkikk etter en skikkelig god mascara. Leter etter en som kan forlenge vippene, ikke så opptatt av å få monstertykke vipper. Men utrolig viktig at den ikke drysser.

Har testet litt forskjellig, og innser at jeg ønsker en som gir meg et "rent" uttrykk.

Og vet at mange elsker Dior show, og har hatt den. Men den ble litt for voldsom for meg, stor kost og klumpete vipper.

Er ikke opptatt av prisen, ønsker bare å finne noe som funker!

I tillegg leter jeg etter en kjempegod eyeliner, tenker på en som tåler mye, gjerne vannfast. Har hørt positive ting om en fra Dior, men her er jeg helt blåst.

Hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv en av Smashbox sine :)

Skrevet

Noen som har tips??

Gjest "gjest"
Skrevet

Maybelline har en vidunderlig gel liner på krukke. Du trenger bare en vinkelskåret kost til den og så vil du være i stand til å legge den deiligste cat eye liner i hele byen. Mascara, så har vel alle merkene noen fine...

AnonymBruker
Skrevet

Chanel Sublime Mascara og Lancome Artliner, ingen over, ingen under, ingen ved siden :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva så?

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd veldig mange, synes chanel mascaraen er best, kostet meg nesten 300 kr men varer leeeenge,ikke klumper eller drysser den og varer en lang dag..

Skrevet

Jeg liker Lancome Hypnose sin maskara :rodmer: , den forlenger, og lager LITT fylde. Har tidligere prøvd Diorshow som alle skryter sånn av, men var egentlig ikke imponert av den.. Som liner bruker jeg en blyant som er vannfast, husker ikke hva den heter, men de har den på estetuice eller hvordan det nå skrives..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gjennom de aller fleste fra Lancome sine mascara'er, og man får veldig fine vipper av dem og de pleide å være mine favoritter. MEN de drysser. Ganske mye.

Chanel sin, som jeg anbefalte høyere opp, er den eneste mascaraen jeg i løpet av hele livet har opplevd som ikke drysser.

Skrevet

Jeg har vært gjennom de aller fleste fra Lancome sine mascara'er, og man får veldig fine vipper av dem og de pleide å være mine favoritter. MEN de drysser. Ganske mye.

Chanel sin, som jeg anbefalte høyere opp, er den eneste mascaraen jeg i løpet av hele livet har opplevd som ikke drysser.

Hva heter Chanel mascaraen,sånn presist?Jeg er også på evig jakt etter en som ikke drysser.

AnonymBruker
Skrevet

Sublime De Chanel :)Her

Min er ikke vannfast :)

Skrevet

Sublime De Chanel :)Her

Min er ikke vannfast :)

Takk.Må prøves.Jeg vil heller ikke ha vannfast.Synes den vannfast mascara sliter mer på mine korte vipper;-)

AnonymBruker
Skrevet

Du vil ikke bli skuffet :)

Jeg liker ikke vannfast fordi de er så inmari vanskelig å fjerne, er så trøtt på kvelden når jeg fjerner sminken at da det gå fort! :fnise:

Skrevet

Jeg ELSKER clearins wonder perfect maskara. Beste maskaren jeg har prøvd noen gang:)

Skrevet

Min favoritt er faktisk Kanebo 38 degrees. Eller, det var :( Dama på parfymeriet sa at den er forsvunnet ut, og solgte meg Clinique sin versjon av 38 degrees mascaraen, og den SUGDE. Så nå er jeg også på evig jakt etter den perfekte. Syns faktisk Maybelline sin false lash effect er rimelig grei. MEN.. Den drysser. Sukk. Får spare opp til Chanel sin.

Skrevet

Min favoritt er faktisk Kanebo 38 degrees. Eller, det var :( Dama på parfymeriet sa at den er forsvunnet ut, og solgte meg Clinique sin versjon av 38 degrees mascaraen, og den SUGDE. Så nå er jeg også på evig jakt etter den perfekte. Syns faktisk Maybelline sin false lash effect er rimelig grei. MEN.. Den drysser. Sukk. Får spare opp til Chanel sin.

ser da ut som de har den på esthetique? http://www.esthetique.no/Merkeguide/?brandID=41715&gclid=CNPJ3eHWtqkCFUgj3godexhI_A

Skrevet

Min favoritt er faktisk Kanebo 38 degrees. Eller, det var :( Dama på parfymeriet sa at den er forsvunnet ut, og solgte meg Clinique sin versjon av 38 degrees mascaraen, og den SUGDE.

Jeg kjøpte da kanebo 38 degrees på Esthetique for en god mnd siden..

Skrevet

Jeg anbefaler sterkt urban decay sin, den GJØR ALT! Gir pleie, volum, lengde osv!! Helt genial! Inneholder også vitaminer osv.!

Min lenke

AnonymBruker
Skrevet

Dior sin blyant-liner er supergod. Myk og sitter hele dagen (bruker den som er vannfast).

Er heller ikke superfan av Diorshow (pga. kosten), men Lancome Hypnose og L'Oreal telescopic er favoritter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...