kat-e Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Blir aldri helt fortrolig med å sende SMS på iphone. En vanlig Nokia er mye lettere. En liten skuffelse siden jeg skriver så mange sms.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 MEN. iPhone er mye bedre å skrive på enn HTC. 1
Cata Skrevet 11. juni 2011 #3 Skrevet 11. juni 2011 Er faktisk enig, dessuten er iPhone sin ordbok mye mer idiotisk enn Nokia sin noen gang var.
Henkie Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 (endret) Blir aldri helt fortrolig med å sende SMS på iphone. En vanlig Nokia er mye lettere. En liten skuffelse siden jeg skriver så mange sms. Hvor lenge har du brukt kun iPhone til sms da? Steve Jobs sa jo under introduksjonen at du måtte ha 14 dager på skikkelig å vende deg til touchtelefonen - deretter vil du elske den.... Endret 11. juni 2011 av Henkie
Cata Skrevet 12. juni 2011 #5 Skrevet 12. juni 2011 Hvor lenge har du brukt kun iPhone til sms da? Steve Jobs sa jo under introduksjonen at du måtte ha 14 dager på skikkelig å vende deg til touchtelefonen - deretter vil du elske den.... Svarer selvfølgelig ikke for TS, bare for meg selv, men jeg har hatt min i snart et år nå og jeg synes fremdeles det er mer knotete enn på min gamle Nokia, men Jobs har forsåvidt rett i at det var de første 14 dagene som var helt umulige.
fink Skrevet 12. juni 2011 #6 Skrevet 12. juni 2011 Mitt største irritasjonsmoment er at telefonen er så stor (og hendene mine så små) at jeg trenger to hender for å gjøre enhver ting på den.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #7 Skrevet 12. juni 2011 MEN. iPhone er mye bedre å skrive på enn HTC. Har aldri hatt iPhone men synes HTCen min (Desire HD) er ganske grei når en snur den med langsida opp slik at tastene blir større, da kan jeg bruke begge tomlene til å skrive.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #8 Skrevet 12. juni 2011 OK! Det er en kjennsgjerning at folk har forskjellige preferanser. Så da er iPhone tydeligvis ikke for deg.
Gjest hogwash Skrevet 12. juni 2011 #9 Skrevet 12. juni 2011 Blir aldri helt fortrolig med å sende SMS på iphone. En vanlig Nokia er mye lettere. En liten skuffelse siden jeg skriver så mange sms. Jeg var enig den første uken med iPhone, nå er jeg totalt uenig.
DBM Skrevet 12. juni 2011 #10 Skrevet 12. juni 2011 MEN. iPhone er mye bedre å skrive på enn HTC. Hva mener du med det?
Sheherasade Skrevet 12. juni 2011 #11 Skrevet 12. juni 2011 Jeg har hatt iPhone i flere år, og jeg elsker min iPhone. MEN!!! Jeg må si meg enig med TS. Den er helt håpløs å skrive sms med.
Gjest Raindrops Skrevet 12. juni 2011 #12 Skrevet 12. juni 2011 Så snart jeg slo av autocorrect så ble jeg fornøyd med å skrive på iPhone
Henkie Skrevet 12. juni 2011 #13 Skrevet 12. juni 2011 Så snart jeg slo av autocorrect så ble jeg fornøyd med å skrive på iPhone Støttes
Vulpes Skrevet 12. juni 2011 #14 Skrevet 12. juni 2011 Jeg låner en iPhone 2G for tiden. Har brukt den i mange uker nå. Bommer en del på tastene og kløner litt, men det går helt greit. Men en liten del av meg savner min gamle Sony Ericsson k610i, den er mye bedre å ringe med, så mulig jeg bytter tilbake. Men jeg liker godt SMS-oppsettet da, det at man får trådet SMS-visning.
kat-e Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #15 Skrevet 12. juni 2011 Støttes Ja, det hjelper. Har hatt den i ca 3mnd, hoved problemet er at tastene er litt for nærme hverandre. Om jeg skal øke skrive hastigheten, så greier jeg ikke det uten å utelate eller trykke feil bokstaver. Er også helt avhengig av å se på tastaturet. På min veldig gamle Nokia N95 trenger jeg ikke å følge med på tlf, jeg kjenner tastene. Derimot har i-phone et greit kamera. Om det dukker opp en tradisjonell Nokia med HD foto, så skifter jeg tilbake til Nokia.
Tabudrue Skrevet 12. juni 2011 #16 Skrevet 12. juni 2011 Ja, det hjelper. Har hatt den i ca 3mnd, hoved problemet er at tastene er litt for nærme hverandre. Om jeg skal øke skrive hastigheten, så greier jeg ikke det uten å utelate eller trykke feil bokstaver. Er også helt avhengig av å se på tastaturet. På min veldig gamle Nokia N95 trenger jeg ikke å følge med på tlf, jeg kjenner tastene. Derimot har i-phone et greit kamera. Om det dukker opp en tradisjonell Nokia med HD foto, så skifter jeg tilbake til Nokia. Nå har jeg Iphone 4, men er helt enig i at den er håpløs å skrive på - i oppreist stilling. Så fort jeg kan legge den på siden og "tippe" tastaturet så jeg kan skrive med tomlene er alt så mye bedre med en gang:) Jeg antar du har prøvd dette på din telefon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå