Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

LINK

Ja, som overskriften sier;

kan man faktisk få frisyren til å se slik ut? Dette er jo et tegnet bilde, men er det mulig? Jeg tenker da på de rettklippede hårlokkene sånn his og pist. Eller vil disse bare blende inn med resten av håret og bli usynlige?

Endret av Anjah
Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Ja det er mulig.

Har sett flere med lignende frisyrer (men dette var asiatere og de har jo ofte veldig glatt hår og lettere å ha med å gjøre når det gjelder slike frisyrer etter hva jeg har forstått)

Skrevet (endret)

hehe, når jeg leste denne første gang fikk jeg ikke med meg at det var link, (fant nettopp bunnen i kveldens første rosevin) så jeg tittet på profilbildet av den hunden.. snedig sveis tenkte jeg!

ha en strålende kveld der ute:)

Endret av champi
  • Liker 11
Skrevet (endret)

Ohh! Så gøy! Da vil jeg klippe meg sånn! Mulig jeg ikke har like blank/glatt hår som en asiat, men det er i allefall like formløst ;)

Kan du eller noen linke et bilde av en real-life frisyre som ser slik ut? Jeg har problemer med å finne, nemlig, og det hadde vært stas å se litt på hvordan det kunne sett ut på "ånkli"! :jepp:

Endret av Anjah
Gjest Consensio
Skrevet

Jeg er håpløs på å søke etter bilder eller noe som helst egentlig :fnise:

Jeg så en gang for mange år siden i Sverige to jenter som hadde frisyrer lignende den du linket til...de var så søte at det var vanskelig å glemme dem :fnise:

Skrevet

hehe, når jeg leste denne første gang fikk jeg ikke med meg at det var link, (fant nettopp bunnen i kveldens første rosevin) så jeg tittet på profilbildet av den hunden.. snedig sveis tenkte jeg!

ha en strålende kveld der ute:)

Haha! Strålende vittig! Hehe! Trukke' jeg ville ha hatt sveisen til ei bikkje, for å si det sånn! Eller jo; forresten! Hva med denne? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Man må nok bruke hårfarger for å fremheve kuttene helst, ellers ser det bare ut som om man har tatt hagesaksen i håret. Også vil det nok kreve mye produkter og styling for å holde det på plass. Og kanskje også må man ha litt tykkelse så snittene ikke gjør at håret under blir syltynt.

Best blir det nok å forhøre seg med en frisør. :P

• Liker 1
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg prøvde å google litt etter en slik frisyre, og dette er det nærmeste jeg fant:

Min lenke

Skrevet

Takk for link! Jeg har (heldigvis) mer naturlig fargespill i mitt hår. Kanskje det vil være fordelaktig med min frisyre. AB over her hadde jo et godt poeng i at tuppene sikkert vil synes mer med riktig toning.

Frisyren til hun i linken var liksom litt forsvunnet...

Skrevet

Jeg trodde også det var hundefrisyren du ville ha!

:hoho:

• Liker 1
Skrevet

Da jeg satt hårmodell en gang fikk jeg faktisk en veldig lik frusyre :P Mange lange "lokker" som var kuttet av på en måte.

De etasjene jeg hadde var ganskje lant nede i lengden, fordi jeg hadde langt hår, så jeg aner ikke om det ville fungert så langt opp i håret. hmmm hmm

Skrevet

Du kan jo bare ta med deg den tegningen til en frisør, ville kanskje valgt en frisør som satser på litt fancy frisyrer. F.eks H2O.

Skrevet

Neeheii! Hold opp og tull, da! Hehe.

Kanskje jeg skulle redigere det første innlegget mitt. Kan jo ikke la dere KG'ere tro at jeg vil se ut som ei bikkje på hue :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo bare ta med deg den tegningen til en frisør, ville kanskje valgt en frisør som satser på litt fancy frisyrer. F.eks H2O.

Det var min tanke også! Gitt at det faktisk var gjennomførbart, da.

Kjenner ikke til noen H2Ofrisører her i distriktet, (Drammensområdet) men planen var uansett å holde seg borte fra Josefsson ;) (No offence til evt. Josefsson-ansatte altså)

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Har du drukket litt rosevin du også kanskje? :fnise:

Skrevet

jeg søkte forresten på hair choppy da fikk jeg opp en del bilder av lignende

Skrevet

Neeheii! Hold opp og tull, da! Hehe. Kanskje jeg skulle redigere det første innlegget mitt. Kan jo ikke la dere KG'ere tro at jeg vil se ut som ei bikkje på hue :skratte:

Jamen den var jo fin på håret den da! :jepp:

:fnise:

Har du drukket litt rosevin du også kanskje? :fnise:

Nei, bare litt rødvin. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Det var min tanke også! Gitt at det faktisk var gjennomførbart, da.

Kjenner ikke til noen H2Ofrisører her i distriktet, (Drammensområdet) men planen var uansett å holde seg borte fra Josefsson ;) (No offence til evt. Josefsson-ansatte altså)

Anbefaler deg å stikke til B:zar i Kongsberg. De er veldige flinke! Spesielt Stephan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...