FrøkenJosefine Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Hei! Kjeder meg og er syk en lørdagskveld og er skravlesyk i tillegg! hehe Noen i samme situasjon?
Mystique X Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 Jeg er ikke syk men jeg er skravlesyk og holder deg gjerne med selskap!! Hva er det du interesserer deg for eller har lyst til å skravle om??
FrøkenJosefine Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2011 Så koselig! :D Skravlesyke er slitsomt, er liksom for syk til å gjøre noe men for frisk til bare sove..hehe Du skal på treffet du? Sant? Hva synes du om KG så langt da? Ser du ikke har vært medlem så lenge..
Mystique X Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 Du år ha god bedring da! Ja jeg skal det, gleder meg masse! Blir koselig å treffe nye folk og bli kjent. Ja jeg har blitt forelsket i KG, og har blitt avhengig hehe. I starten kom jeg hit kun av kjedsomhet, var her for et par år siden også men var ikke så aktiv på den tiden. Så ville jeg opprette et nytt id når jeg kom tilbake, likte denne bedre. Min opplevelse av KG er tosidig, det finnes folk som har ganske syrlige kommentarer og sier ting bare for å ødelegge for andre. Men så har jeg opplevd mange fine oog koselige folk som har gitt mye støtte, ros og klemmer i dårlige tider. og heldigvis er det flere av dem. I tillegg skal jeg treffe dere også, virker som en herlig gjeng altså. Håper jeg passer inn
FrøkenJosefine Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2011 Ja er begge deler! Er ikke alltid man trenger begge, noen ganger trenger man en klem andre ganger et lite tupp i rævva av noen som ser ting annerledes.. Ja, virker som koselige folk! Det som er gøy er at man kanskje aldri ville truffet hverandre i det virkelige liv, siden vi mest sansynlig også er veldig forskjellige..:D Det jeg elsker med internett.. har datet mye på nett i min tid, men aldri truffet noen jenter... så blir spennende! Pleier som regel å komme best overens med gutta..hehe
Mystique X Skrevet 11. juni 2011 #6 Skrevet 11. juni 2011 (endret) Ja det er sant, det er bra at det finnes forskjellige meninger, ellers hadde det blitt ganske så kjedelig hehe. Har du seriøst datet mye over nett, hvordan er det da? Har tenkt på det noen ganger, men har aldri turt, det virker så skremmende. Ja jeg har flest jentevenner, men liker gutaa best, de er så mye enkle å ha med å gjøre iblant Skal også treffe KaDust nå tirsdag, bare å ta en kaffe eller noe sånt, blir spennende det ogs! Bare å joine om du blir friskere til da Endret 11. juni 2011 av Mystique X
FrøkenJosefine Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2011 Jeg har datet på nett siden jeg var søtten faktisk.. Flere av mine aller beste venner gjennom tidene har jeg møtt på nettdating! Hehe kjærsten jeg har nå møtte jeg og på nett.. Jeg synes det faktisk er bedre enn å møte folk andre steder jeg, for man får så mye mere bakgrunnshistorier på folk, man får truffet flere generellt og man får møtt mange mennesker man aldri ellers ville møtt.. Jeg er stor nett-date fan og har vervet mange venninner som har møtt mennene i sitt liv på nett! Det viktigste er igrunn å være flink til screene folk, altså dobbeltsjekke at de er det de utgir seg for å være, google er din venn! I tillegg så må høre på magefølelsen, sier den nei, så ikke møt personen.. Ikke gi ut for mye informasjon i starten og generellt vær litt skeptisk, men allikevel åpen! hehe er en balansegang.. Du er singel nå eller?
Mystique X Skrevet 11. juni 2011 #8 Skrevet 11. juni 2011 Hvor lenge har dere vært sammen? Oi så spennende da, det høres ganske morsomt ut også! Ja hvis jeg skal nett date så kontakter jeg deg hehe. Da vet jeg ihvertfall om jeg treffer riktig eller feil fyr Ja jeg er singel nå, og det er faktisk blitt en liten plage nå, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. For siden jeg ikke er fest menneske så blir jeg ikke kjent med noen heller. Og det sliter på, nesten alle vennene mine har kjæreste, er forlovet eller gift. Og noen av dem skal gifte seg i sommer også og da kommer helt sikkert til å føle meg ensom. Også har jeg litt angst for å bli kjent med gutter også, for jeg vil ikke ha sex før leeeeeeeeenge lenge etterpå, og det kan også være et problem. Så vet ikke.. Men jeg legger meg nå, så leser jeg svaret ditt imorgen! Kos å prate med deg Josefine, nattaklem
Anglofil Skrevet 11. juni 2011 #9 Skrevet 11. juni 2011 Jeg skal på jobb klokka ti i morgen, men jeg har ikke lyst til å legge meg. Bah! Mvh Yvonne
FrøkenJosefine Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 11. juni 2011 Hvor lenge har dere vært sammen? Oi så spennende da, det høres ganske morsomt ut også! Ja hvis jeg skal nett date så kontakter jeg deg hehe. Da vet jeg ihvertfall om jeg treffer riktig eller feil fyr Ja jeg er singel nå, og det er faktisk blitt en liten plage nå, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. For siden jeg ikke er fest menneske så blir jeg ikke kjent med noen heller. Og det sliter på, nesten alle vennene mine har kjæreste, er forlovet eller gift. Og noen av dem skal gifte seg i sommer også og da kommer helt sikkert til å føle meg ensom. Også har jeg litt angst for å bli kjent med gutter også, for jeg vil ikke ha sex før leeeeeeeeenge lenge etterpå, og det kan også være et problem. Så vet ikke.. Men jeg legger meg nå, så leser jeg svaret ditt imorgen! Kos å prate med deg Josefine, nattaklem Vi har vært sammen i to måneder.. Ja, er faktisk veldig morsomt! Jeg hjelper til vettu, vet alle faresignalene..hehe Ja, er vanskelig å møte noen seriøse sånn på byen siden det er så ONS-kultur overalt nå! Det som er fint med nettdating er jo at man kan si sånne ting på forhånd uten at det blir kleint liksom..Litt enklere skrive ting enn å si ting! Er som regel ikkenoe problem da.. Sov godt! Koselig prate med deg og! :D
FrøkenJosefine Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #11 Skrevet 11. juni 2011 Jeg skal på jobb klokka ti i morgen, men jeg har ikke lyst til å legge meg. Bah! Mvh Yvonne Ja, det er kjedelig sove til tider..hehe Lakenskrekk vet jeg alt om!
Anglofil Skrevet 11. juni 2011 #12 Skrevet 11. juni 2011 Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Jeg er en skikkelig natterangler, har jeg alltid vært. Merkelig nok kommer jeg meg alltid opp om morgenen, om enn litt for trøtt. Mvh Yvonne
FrøkenJosefine Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #14 Skrevet 11. juni 2011 Hihi flere natteravner! Jeg driver og snuser rundt i leiligheten jeg, for lukter svaktsvakt kattetiss, men finner ikke kilden! Hehe irriterende!
Anglofil Skrevet 11. juni 2011 #15 Skrevet 11. juni 2011 Huff da, høres ikke helt bra ut. Fikk løperne som jeg har bestilt til bryllupet i dag. Meget fornøyd! Mvh Yvonne
FrøkenJosefine Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #16 Skrevet 11. juni 2011 Stakkars pjuskepusen hadde kasta opp i vinduskarmen! Daaakar! Hvordan farger har dere i brullupet da Yvonne?
Anglofil Skrevet 11. juni 2011 #17 Skrevet 11. juni 2011 Hvit med lyse rosatoner. Det vil si at detaljene blir rosa. Jeg blir ikke kalt 'sweet pink kitty' uten grunn. Mvh Yvonne
Maxi Skrevet 11. juni 2011 #18 Skrevet 11. juni 2011 Jeg er her litt jeg også... Venter på at min kommende ektemann skal bli ferdig med å spise så vi får prate litt.
FrøkenJosefine Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #19 Skrevet 11. juni 2011 Hihi skulle ønske jeg hadde sett avateren din tidligere, så hadde jeg sluppet å spørre om noe i en tråd for en stund siden! :D
Maxi Skrevet 11. juni 2011 #20 Skrevet 11. juni 2011 Hihi skulle ønske jeg hadde sett avateren din tidligere, så hadde jeg sluppet å spørre om noe i en tråd for en stund siden! :D Hehe, og hva var det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå