liv Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Guttungen blir snart fem og skal få dsi i gave - men hvilken spill? Han liker Dora, sabeltann, små einstein, sofie/josefine, mario og bilspill som ikke blir for kompliserte(mario cart på wii går fint)
Aftensol Skrevet 12. juni 2011 #2 Skrevet 12. juni 2011 Da ville jeg ha satset på feks lego spill, kjempepopulært i den aldersgruppen! Du har både til lego starwars og pirates of the caribbean som er ganske nye. Også er det jo de klassiske mario spillene og josefine hvis du vil at han skal ha lære spill Tomas toget er også populært
Gjest Safe Skrevet 12. juni 2011 #3 Skrevet 12. juni 2011 Det synes jeg var en veldig ung alder å begynne med tv-spill. 1
Dizzy Skrevet 12. juni 2011 #4 Skrevet 12. juni 2011 Det synes jeg var en veldig ung alder å begynne med tv-spill. Vår gutt fikk DS da han var 5 år, men har et sunt forhold til den. Spiller ikke hver dag, og heller ikke hver uke. Har den med når vi skal på lengre turer o.l sånn at han ikke skal kjede seg. Når han er hjemme blir den omtrent aldri brukt. At barn får spillkonsoller er ikke nødvendigvis ensbetydende med at de skal spille hele tiden. Liv: Her er det Mario, og Lego-spillene som har vært meste populære. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #5 Skrevet 12. juni 2011 Det synes jeg var en veldig ung alder å begynne med tv-spill. Jeg var også på den alderen da jeg begynte med tv-spill, og det har da blitt folk av meg også. Eneste forskjellen er vel at jeg har flere spillmaskiner en den jevne 30-årige kvinne 1
liv Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2011 (endret) Han spiller allerede både pc, wii og ps3 samt en gameboy han har arvet men den er det vanskelig å få tak i spill til. De har spilledag i barnehagen annenhver fredag og da sitter gutta og spiller mario på rekke bortover Men det betyr ikke at han spiller mye, men kanskje en gang eller to i uka a en halv time eller noe. Endret 12. juni 2011 av liv 1
Safira Skrevet 12. juni 2011 #7 Skrevet 12. juni 2011 Det finnes jo både Mario Kart og New Super Mario Bros. til DS også, hvis han liker det kan det jo være noe Ellers vil jeg legge til at jeg fikk Game Boy da jeg var omtrent på den alderen, uten å ha tatt noe skade av det
Sandra Skrevet 13. juni 2011 #8 Skrevet 13. juni 2011 Jeg vil anbefale New Super Mario, Flåklypa og Knerten
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #9 Skrevet 13. juni 2011 Mariospillene er populære her i huset. Her spilles det litt om morgenen i helgene, for jeg har barn som står opp lenge før vi andre synes det er morgen. Det var veldig spennende i starten, men nå noen mnd etter så er det ikke så mye mas om det. Man må jo bare lage regler, så det ikke blir for mye spilling.
ElaineBenes Skrevet 13. juni 2011 #11 Skrevet 13. juni 2011 Det synes jeg var en veldig ung alder å begynne med tv-spill. Nesj. Alt med måte, og det samme kan man jo si om så mye annet også. Synes det er ganske imponerende åse hva de faktisk kan mestre. De lærer fort, evner å konsentrere seg og de finmotoriske evnene trenes når de spiller. Også har de det kjekt, ikke minst. Barn må få lov til å leke med dataspill også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå