Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte på p-piller ( LOETTE 28 ) 25.05.2011, sluttet på de 06.06.2011

Rundt 03.06.11-08.06.11 hadde jeg smerter i magen (høyere side) og smerter i korsryggen!

Lørdag 04.06.11 var jeg og min kjære i en bursdag til et venne par, jeg var utrolig kvalm da vi dro, og var fortsatt det da jeg kom hjem.. Så jeg endte opp ved bøtta! Lå og kastet opp i en time, sovnet til slutt.. Våknet på morgen følte meg helt fint ^^ Så jeg tok meg litt mat, drikke og dagens P-pille, la meg på sofaen og slappet av.. Lå der en time ca, så måtte jeg løpe på do igjen! Så var det kaste opp i enda en time.. Heldigvis var det ikke mer oppkast denne dagen :fnise:

Etter jeg har sluttet på pillene så har jeg vært plaget med stikkninger i både høyere og venstre side nederst i magen.. Fortsatt er jeg små kvalm døgnet rundt, og samtidig små blødninger som kommer å går gjennom dagene.. :snurt:

Videoannonse
Annonse
Gjest Alabama
Skrevet

Hvorfor begynne med p-piller, for så å slutte med dem etter bare to uker? Vil du bli gravid eller ikke? Høres ut som om du kanskje ikke tålte p-pillene helt. Jeg tror ikke du er gravid, så krysset av på det i pollen i den andre tråden du har opprettet.

Skrevet

Hvorfor begynne med p-piller, for så å slutte med dem etter bare to uker? Vil du bli gravid eller ikke? Høres ut som om du kanskje ikke tålte p-pillene helt. Jeg tror ikke du er gravid, så krysset av på det i pollen i den andre tråden du har opprettet.

Jeg måtte slutte på p-pillene fordi jeg ble i dårlig humør av de, veldig.. Og ikke på en fin måte, og ingen rundt meg taklet ikke kjeftingen min.... Har alltid slitt med p-piller, reagerer ekstremt med PMS hver gang..

Greit å høre din mening også :jepp: Ingen som vet om jeg er gravid før jeg tar en test, og det vil glede både meg og min kjære! Selv om dette er en planlagt graviditet..

Til sist mener jeg det ikke er noen grunn til å angripe det jeg har skrevet, for det er bare dårlig gjort :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor går du på p piller når du prøver å bli gravid??

(Skriver bare som AB fordi jeg ikke trenger denne tråden på Mine Innlegg. - Hilsen Mynona-83)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...