Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle har vel sett de vanlige Canada Goose som aldri går av moten! For et par år siden var også Bergans og Fjellreven boblejakkene på moten og i fjor vinter var det populært med parkas fra Parajumpers..

Men det er liksom gammelt nytt! Hvilken jakke blir vinterens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er i juni. Det er sommer:). Nyt det:). Vi kan bekymre oss for vinterjakker litt seinere på året Hehe.

• Liker 5
Skrevet

Og da skal du gå rundt i en jakke fordi alle har den og det er mote/trend?? Kos deg med sommern, ferien har ikke begynt enda engang.

• Liker 3
Skrevet

Hvis jeg skal vedde, tror jeg det blir parkaser i år og.. Kanskje i litt annerledes farger enn kaki, muligens kongeblå alla forlovelseskjolen til kate og den rosafargen som er in nå, sjokkrosa..:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett litt på kommende mote fra H&M, og det så ut som mye mer militær parkas, gjerne med faux-pels, eller faux-skinn detaljer....Tror at det blir nok mye med oversized/baggy stilen framover.

Skrevet

Her i huset er det Canada Goose som er "in" hver vinter! hehe

MEn jeg tror nok også på den militære stilen, gjerne i parkas.

Skrevet

Kanskje jeg skal satse på en Goose Parka, tidløs og klassisk.

Og til dere som syns det er for tidlig å tenke på vinterjakker; de blir utsolgt veldig fort, folk er på jakt etter de året rundt, så det lønner seg å være ute i god tid for å sikre seg riktig farge og str :)

Syns den blå expedition parka er fin, noen som vet butikker i oslo som selger? Stoler ikke helt på finn og de selgerne der :P

Skrevet

Jeg ville gått for Canada Goose!

• 1 år senere...
Skrevet

Hvilken jakke er årets jakke? I fjor så jeg mange Fjellreven, Parajumpers og Canada Goose. Jeg vurderer Canada Goose siden de er så varme og deilige, men merket er helt utslitt og jeg vil ikke bli assosiert med sossete fjortiser. Logoen er schwær i tillegg. Det er noen CG-jakker uten for mye show off-logoer, aberet er at de er ikke særlig fine. Har tenkt litt på Moncler, men det selges knapt noe av det merket her i Oslo. Helly Hansen, Norrøna og Bergans, nei og nei.

Anonym poster: 24e97b8fbda52298c8636efc7ef81577

Skrevet

tja si det.. DU får moncler på tatler i oslo :)

Skrevet

Nobis, og kanskje Moncler.

Alle slike stiler begynner i Oslo vest, før den klatrer nedover den sosioøkonomiske rangstigen og ender opp som jakken absolutt alle i hele Norge "må" ha. Nobis er hakket dyrere og mer stilfull enn resten av jakkene som saueflokken så langt har adoptert, og tok ganske stor plass på Oslo vest i fjor, så ganske mye tyder på at det blir det neste store.

Jeg skjønner dog ikke hvorfor man ikke heller kan velge seg en jakke som man selv liker, i stedet for å faktisk måtte spørre om hva som blir det neste...

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner dog ikke hvorfor man ikke heller kan velge seg en jakke som man selv liker, i stedet for å faktisk måtte spørre om hva som blir det neste...

Signerer dette. I tillegg: herregud, det er bare dynejakker/dunjakker/parkas enten det er Moncler eller Cubus. De er bomsete uansett og alle som tar dem på seg ser bomsete ut, det er ikke sånn at subtile detaljer i snittet har noe særlig å si.

Videre kan jeg med 100 % sikkerhet spå at bortsett fra den obligatoriske sykelig dyre fjortisgigantjakka får vi i høst dyffel, losjakke og alle de andre vanlige variasjonene over ulljakke/-frakk/-kåpe, samt pelskåper som får dama inni til å se ut som ei binne, med andre ord kommer alt til å være akkurat som før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...