fuerza Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Kjøpte meg en slengbukse i dag. Er det stilig eller er det bare harry? klarer ikke bestemme meg...
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 Kjøpte meg en slengbukse i dag. Er det stilig eller er det bare harry? klarer ikke bestemme meg... Stilig, hvis du har kroppen til det og det rette tilbehøret.
fuerza Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2011 Stilig, hvis du har kroppen til det og det rette tilbehøret. Har du forslag til tilbehør?
Gjest Badabing Skrevet 12. juni 2011 #4 Skrevet 12. juni 2011 Slengbukser er stilig! Tips: http://www.kk.no/860528/slengbuksa-maa-gaa-helt-ned-til-bakken
Næjøss Skrevet 12. juni 2011 #5 Skrevet 12. juni 2011 Slengbukser er stilige:D jeg foretrekker den typen med bootcut da jeg kler det best. Men slik er det med alt vettu, hvis du kler det, så er det stilig.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #6 Skrevet 12. juni 2011 Jeg er meget glad for at slengbuksa endelig er tilbake i motebildet Den er stilig og mer kledelig på mange enn drainpipes og tightsjeans.
Namine Skrevet 17. juni 2011 #8 Skrevet 17. juni 2011 jeg er veldig glad i slengbukser! Syntes det er fint med topp/genser/tunika osv med litt lengde på inntil. =) Men det varierer fra person til person, noen kler lengde, noen kler korte, noen kler stramme, og noen løst. Tror egentlig du kan bruke mye av det du ellers bruker, så lenge det er noe som sitter fint på deg.
Gwen Skrevet 17. juni 2011 #9 Skrevet 17. juni 2011 Syns de er kule hvis de har høyt liv og man kjører litt hippiestil, med toppen nedi buksa. Med mine 1.55m fra bakken kan jeg aldri gå i slengbukse eller maxikjole.. Så kroppen til det må man ha ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå