Gå til innhold

~ Menn SKAL ha litt hår i trynet ~

Hva synes du om skjegg/bart?  

1. 1. Hva synes du om skjegg/bart?

• Menn bør ha litt hår i ansiktet
      16
    • Jo mer, jo bedre!
      1
    • Synes det er finest uten noe hår.
      18
    • Samma for meg!
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så skuffet når LD-mannen raker av ALT. Han blir jo helt baby-face! :ler: Mye, mye finere med noen stubber!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første alternativ: Litt hår i ansiktet, evt tredagers skjegg er kjempesexy!!!

Skrevet

Syns det er helt greit med hårløs den dagen han barberer seg, men hadde han vært glattbarbert mesteparten av tiden så hadde det blitt litt for "ordentlig" tror jeg.

(alinekjærsten har stort sett tredagers mesteparten av tiden)

Syns det er sexy med tredagers, men pent med nybarbert til fine anledninger.

Skrevet

Det komer litt an på mannfolket det...

Synes tredagers skjegg er råsexy på enkelte jeg... :sjarmor:

Skrevet

Enig - hvis mannen er skikkelig mannfolk - så gjør det seg med litt tredagers-stubb. lmari-mannen er ikke skikkelig mannfolk - så han kler best helt glatt. (ikke klarer han å få så mye skjegg heller, så den er grei...)

Men bart er ekkelt!!!! :wink:

Skrevet
lmari-mannen er ikke skikkelig mannfolk

:hoho::hoho:

Skrevet
Noen kler det' date=' andre gjør seg best uten.[/quote']

Enig. Sambis er verdens kjekkeste uansett. :briller:

Skrevet

Jammen han er jo ikke det!!! :ler:

lmari-mannen er en "ung mann" - verken spesielt høy eller spesielt muskuløs. Sterk, ja. Men ikke masse muskler. Og ikke så mye skjeggvekst eller hår på brøstet, heller....

Rett og slett en pinglete guttunge.... :ler:

Skrevet
Jammen han er jo ikke det!!! :ler:

lmari-mannen er en "ung mann" - verken spesielt høy eller spesielt muskuløs. Sterk, ja. Men ikke masse muskler. Og ikke så mye skjeggvekst eller hår på brøstet, heller....

Rett og slett en pinglete guttunge.... :ler:

Ingeborg-mannen er også sånn. Guttemann.

(søren klype, Imari, er du egentlig meg?)

Gjest Anonymous
Skrevet

min kjære ser absolutt best ut uten skjegg.. og så er han mye bedre å kose på da..

(jeg har faktisk fått utslett pga irritasjon fra sjegget hans av å kose på han når han har vært sjeggete.. :o )

Skrevet

Liker best 2-dagers på sambo, jeg.

Den tredje dagen er det så "langt" at det begynner å bli mykt. Ikke er det noe fint heller.

Kjekk er han både med og uten. :sjarmor:

Skrevet
min kjære ser absolutt best ut uten skjegg.. og så er han mye bedre å kose på da..

(jeg har faktisk fått utslett pga irritasjon fra sjegget hans av å kose på han når han har vært sjeggete.. :o )

Det var akkurat det jeg ville skrive også.

I tillegg til at det stikker, så har han bare skjegg i neon deler av ansiktet, og ser dermed meget usoigneret ut hvis han ikke barberer seg ca hver dag.

Piglet

Skrevet

Når man blir ledd av etter en full-barbering, tar man hintet og beholder litt skjegg. :oops:

Skrevet

Helt glatt, takk :lol: Husker fremdeles da jeg snek meg unna onkelen min med skjegget (da jeg var jentunge) fordi det klorte meg i fjeset når jeg fikk klemmen ~autsj~ :gape:

:skjegg: - Nei takk

:tronderbart: - Nei takk

:herremann: - Dress og sjarm liker jeg :D

Skrevet

Har "smultringskjegg" og mener det er an måte å signalisere at man ihvertfall har tenkt litt på utseende.

Pule, anyone?

Skrevet

Liker sambo bet når han er nybarbert. Han har kraftig hårvekst og har vel på kvelden det andre kaller 1-2 dagers, så derfor ser han heller aldri helt glatt ut.

På enkelte synes jeg tredagers er veldig flott, men andre kunne klart seg uten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...