Gjest energystar Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Og da mener jeg kun soving, og ikke sex. Takk for svar, hilsen en som ikke kan datereglene;)
momo Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 Første date med kjærsten min varte i 2 døgn, første natten sov vi på hvert vårt rom, andre natten sov jeg i armkroken hans, vi var påkledd og ikke noe sex eller tafsing. Så jeg synes det går helt fint, og man må bare gjøre det man føler er rett selv.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #3 Skrevet 11. juni 2011 Og da mener jeg kun soving, og ikke sex. Takk for svar, hilsen en som ikke kan datereglene;) Det finnes ingen dateregler. Du gjør det som føles naturlig for deg, gjør det du har lyst til.
johnjohn Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 Og da mener jeg kun soving, og ikke sex. Takk for svar, hilsen en som ikke kan datereglene;) Klart du kan. Og ikke noe sex nei
Gjest Fable Skrevet 11. juni 2011 #5 Skrevet 11. juni 2011 Vi hadde sex innen første halvtimen etter vi møttes. Så..uhm... joda, kjør på med å bare sove.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #6 Skrevet 11. juni 2011 Selvfølgelig kan du det. Du gjør det DU føler er riktig for deg.
Gjest MorAase Skrevet 12. juni 2011 #7 Skrevet 12. juni 2011 Og da mener jeg kun soving, og ikke sex. Takk for svar, hilsen en som ikke kan datereglene;) Det finnes bare én regel innen dating. Den regelen du selv lager.
johnjohn Skrevet 12. juni 2011 #8 Skrevet 12. juni 2011 Og da mener jeg kun soving, og ikke sex. Takk for svar, hilsen en som ikke kan datereglene;) Ble det noe pulings?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #9 Skrevet 12. juni 2011 Klart du kan! Det finnes ingen regler som sier en ikke kan overnatte hos hverandre på andre date. Eller på første date eller i det hele tatt for å si det slik. Gjør hva som føles naturlig, og sett grenser der du selv ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå