AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Jeg er apple-fan og har spart til en ipad. Jeg har ikke egentlig ikke noen spesiell grunn for at jeg vil ha det annet enn at jeg elsker apple-duppedingser og tror jeg kunne kost meg med noe sånt.. Det jeg lurer på er enkelt og greit: som en "amatør" - hva kan man bruke en ipad til? Eller hva bruker man den stort sett til?
Henkie Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 Jeg har iPhone, iMac og MacBook pro og tenkte å kjøpe iPad men droppa det. Lånte en i noen uker, men fant ut at iPhone og 13"Mac book gjør jobben. Jeg følte iPad ble overflødig. Klart - den var digg å surfe på, men for meg "gav" den ikke nok til at jeg gidder kjøpe De som har den tror jeg stort sett bruker den til Facebook, Internett og litt spill/apps 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #3 Skrevet 11. juni 2011 ipad er en minilaptop med touchskjerm og veldig lang batteritid, du kan koble til et tastatur også. Tar du den med 3G så kan du ringe.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 Det meste, eller faktisk alt man ellers bruker en Mac/PC til. Som for eksempel: - Surfing - E-post - Musikk - Video - Spill - E-bøker - Lydbøker - Kokebok - Notatblokk Koble til et eksternt tastatur og du kan skrive til krampa tar deg. Lav vekt, kompakt størrelse, god batteritid, rask av/på stilling, m.m. er det som gjør den så utrolig fleksibel og anvendelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå