Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var ute og reiste fikk jeg alltid tak en usb stick man satte simkort i så hadde man nett. Betalte via simkort selvsagt...

Har vi noe slikt system her i Norge? Skal være hele sommeren på en hytte langt fra alt. Ingen mulighet til å koble opp internett forbindelse osv der.

Noen som har oversikt over nett på USB stick i Norge? Hvilken som er billigst osv?

Takk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Coarvi
Skrevet

Ja? Det kalles mobilt internett? Søk på nettsidene til de forskjellige leverandørene. Vet ikke om de bruker simkort, du betaler hvertfall ulik månedspris, alt ettersom hvordan du vil bruke det.

Om det funker akkurat på hytta di er det jo ingen garanti for, da. ;)

Gjest pastablasta
Skrevet

Ja? Det kalles mobilt internett? Søk på nettsidene til de forskjellige leverandørene. Vet ikke om de bruker simkort, du betaler hvertfall ulik månedspris, alt ettersom hvordan du vil bruke det.

Om det funker akkurat på hytta di er det jo ingen garanti for, da. ;)

De bruker SIM kort. Du kan faktisk ta ut disse, sette de i en alminnelig mobil, og ringe ut med dem. Om du faktisk kan opprette en telefon-forbindelse med disse SIMene, er jeg mer usikker på.

Skrevet

Ja, mobilt bredbånd er ganske vanlig, og du får det gjennom de fleste store operatørene (og de små forsåvidt). Man bruker simkort i dem, og de har også eget telefonnummer.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...