wazzted Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Hei! Noen som har erfaring med en god rettetang som holder håret rett hele dagen? Jeg har lenge brukt SalonStraightPro fra Philips, og den funket veldig bra når man rettet. Men etter bare ca 2 timer, var håret mitt som vanlig igjen. Den ble ødelagt her om dagen, så jeg kjøpte meg BaByliss pro230. Den er ikke like god som SalonStraightPro, og håret mitt er ikke lenger rett etter 2 timer med denne rettetangen også. Jeg får alltid tilbake fallet i håret og de bølgene. Har noen en god rettetang å anbefale? Har også hørt mye fint om GHD-rettetangene, noen som har en slik? Tusen takk for alle svar!
altsoja Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 du bruker varmebehandlende produkter ? du kan jo snakke med en frisør di har ofte produkter som hjelper mot sånt.trur ikke det er noe problem med rettetanga di.
wazzted Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2011 du bruker varmebehandlende produkter ? du kan jo snakke med en frisør di har ofte produkter som hjelper mot sånt.trur ikke det er noe problem med rettetanga di. Ja, det gjør jeg Har også snakket med frisøren om dette, og hun anbefalte meg noen produkter, men de hjelper så og si ikke. Så nevnte hun noe om permanent retting av håret, da jeg kunne ha gjort dette siden jeg ikke har slitt hår i det hele tatt av en eller annen grunn :gjeiper:.
FrøkenJosefine Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 Det er nok ikke tanga di som er problemet, heller produktene dine.. Bruk antifrizz produkter, varmebehandlingsprodukter og retteprodukter.. Lee stafford og frizzease har mye bra.. (dette får du på Vita)
wazzted Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2011 Det er nok ikke tanga di som er problemet, heller produktene dine.. Bruk antifrizz produkter, varmebehandlingsprodukter og retteprodukter.. Lee stafford og frizzease har mye bra.. (dette får du på Vita) Tusen takk for svar Da vet jeg akkurat hvor jeg skal dra på mandag!
lumic Skrevet 11. juni 2011 #6 Skrevet 11. juni 2011 Jeg hadde samme problem når jeg brukte en babyliss rettetang ol. hvis det var fuktig i lufta ble håret "normalt" bølgete igjen.. men kjøpte meg så en GHD og da blir håret rett helt til du vasker det igjen! uansett vær! de er dyre men verdt prisen brukte forsåvidt samme produkter..
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #7 Skrevet 11. juni 2011 Tusen takk for svar Da vet jeg akkurat hvor jeg skal dra på mandag! Tirsdag. Er helligdag på mandag.
Mynona Skrevet 11. juni 2011 #8 Skrevet 11. juni 2011 Er fornøyd med min GHD, men at håret kruser seg når det er fuktig i lufta osv har ikke noe med rettetangen å gjøre... 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #9 Skrevet 12. juni 2011 Jeg føler jeg får bedre resultat, og derfor holder det også lenger med GHD og så får jeg til pene krøller med den, det gikk ikke med min galme
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #10 Skrevet 13. juni 2011 Tusen takk for svar Da vet jeg akkurat hvor jeg skal dra på mandag! Produktene du bruker i håret har nok noe å si, men rettetangens kvalitet betyr også mye. Venninnen min hadde alt av produkter, men håret ble fort krøllete igjen- Men så fikk hun prøve min GHD rettetang og håret var glatt til hun vasket det dagen etter. Det hadde hun aldri opplevd før sa hun. BliVakker.no er autorisert GHD-forhandler. Ellers; vil heller anbefale deg å kjøpe hårprodukter fra Feelunique.com da de har produkter av mye bedre kvalitet og like bra pris som Vita. KMS har kommet med en egen "Flat Out" serie som visstnok skal hjelpe på å få håret til å holde seg rett. Men GHD, du kommer til å ELSKE den!!! Ingen over, ingen ved siden! :rodmer:
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #11 Skrevet 13. juni 2011 Tusen takk for svar Da vet jeg akkurat hvor jeg skal dra på mandag! Produktene du bruker i håret har nok noe å si, men rettetangens kvalitet betyr også mye. Venninnen min hadde alt av produkter, men håret ble fort krøllete igjen- Men så fikk hun prøve min GHD rettetang og håret var glatt til hun vasket det dagen etter. Det hadde hun aldri opplevd før sa hun. BliVakker.no er autorisert GHD-forhandler. Ellers; vil heller anbefale deg å kjøpe hårprodukter fra Feelunique.com da de har produkter av mye bedre kvalitet og like bra pris som Vita. KMS har kommet med en egen "Flat Out" serie som visstnok skal hjelpe på å få håret til å holde seg rett. Men GHD, du kommer til å ELSKE den!!! Ingen over, ingen ved siden! :rodmer:
Yasi Skrevet 14. juni 2011 #12 Skrevet 14. juni 2011 GHD rettetang + Flatout fra KMS, så har du rett hår så lenge du ønsker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå