Gjest Pet Skrevet 27. mars 2004 #41 Del Skrevet 27. mars 2004 Veldig lite romantisk å begynne å tørke eller fly på do, synes jeg. Legger meg til å sove hvis vi gjør det på kvelden og dusjer neste dag. Har aldri hatt noen plager. Ikke vær overrenslige, da! Underlivet vårt er jo skapt for å tåle sæd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 27. mars 2004 #42 Del Skrevet 27. mars 2004 Det er ikke egentlig renslighet, men mest av praktiske årsaker. Jeg synes rett og slett at det kiler ille når det renner ut, og jeg orker ikke skifte på senga hele tiden. Tørkede flekker klør og renner det og jeg skal opp og ut bli jeg våt i trusa.. Yuk.. Det er jo greit å se at det ikke bare er jeg som renner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 27. mars 2004 #43 Del Skrevet 27. mars 2004 Det er ikke egentlig renslighet, men mest av praktiske årsaker. Jeg synes rett og slett at det kiler ille når det renner ut, og jeg orker ikke skifte på senga hele tiden. Tørkede flekker klør og renner det og jeg skal opp og ut bli jeg våt i trusa.. Yuk.. Det er jo greit å se at det ikke bare er jeg som renner.. OK, håndkle under meg i senga er greit. Men jeg står ikke opp eller finner fram dorullen. Der går grensa for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. mars 2004 #44 Del Skrevet 27. mars 2004 Det kunne ikke falle meg inn å dra fram papir og begynne å tørke seg i senga etter å ha hatt sex, virker litt udelikat rett og slett. Jeg går alltid mer eller mindre rett på do etterpå og da renner det ut. Skjønner ikke hva som er så uromantisk med det, det skal da mer til for ødelegge vår stemning i allefall. Og kvinnes underliv er ikke skapt for sæd, sæd har en helt feil pH i forhold til vårt underliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #45 Del Skrevet 28. mars 2004 Våte flekker har aldri genert meg. Bare å passe på å ikke gjøre det på den siden jeg skal sove på Eller så får man bare sove litt tett, eller legge på et håndkle. Jeg har ikke spermfobi. Ikke kommer alt "griset" fra han heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 28. mars 2004 #46 Del Skrevet 28. mars 2004 Om det er en håduk innen rekkevidde blir det det, ellers så er det rett på do for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #47 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg tørker og "plugger igjen" med dopapir (sender mannen på badet for å hente hvis det ikke står på nattbordet), og så ligger vi og koser etterpå. Så går jeg på do og så skyller jeg meg raskt i dusjen (har oppdaget at jeg får sjeldnere sopp dersom jeg vasker med vann etterpå) Ser det er mange varianter, men hva synes gutta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rio Skrevet 28. mars 2004 #48 Del Skrevet 28. mars 2004 hehe. jeg kan ikke gå på do, har ikke sjangs, det plumper ut med en gang han trekker seg ut, og vi bruker som regel håndduk til å tørke. når jeg reiser meg og begynner å gå så kommer det mer, og da må jeg styrte på do. kan komme ut mye helt til dagen etter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 28. mars 2004 #49 Del Skrevet 28. mars 2004 Er det nokon andre som har merka at musa vil gi frå seg fiselydar når ein spring på do for å tørke? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 28. mars 2004 #50 Del Skrevet 28. mars 2004 Er det nokon andre som har merka at musa vil gi frå seg fiselydar når ein spring på do for å tørke? :oops: Det er så flaut om det er ganske ny partener :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 28. mars 2004 #51 Del Skrevet 28. mars 2004 Da må dere bli flinkere til å trene bekkenmuskulaturen jenter! Det problemet hadde jeg kun i en periode etter at jeg hadde født barn. Kniiiip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 28. mars 2004 #52 Del Skrevet 28. mars 2004 Hun foretrekker å få hele ladningen inn i seg. Hvis vi skal ligge videre gjør hun ikke noe spesielt men hvis vi har hatt oss en kjapp en pleier jeg å hente noe å tørke til henne. Hun har aldri hatt noe problemer med å ligge med sæden i seg, mye renner jo ut igjen, men som hun sier "so what". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 28. mars 2004 #53 Del Skrevet 28. mars 2004 Æh, vel, vi sover i det, vi... Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #54 Del Skrevet 30. mars 2004 Vi sover også i det ... Kunne aldri tenke meg å løpe på do. Etter samleie ligger i hverandres armer og koser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 30. mars 2004 #55 Del Skrevet 30. mars 2004 Vi sover også i det ... Kunne aldri tenke meg å løpe på do. Etter samleie ligger i hverandres armer og koser. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trond Skrevet 30. september 2004 #56 Del Skrevet 30. september 2004 Om hun ender underst så løper jeg og finner et håndkle, om hun ender ovenpå løper hun på do ;D En gentelman ligger altid på siden med "flekken", selv om det er akkurat det du ønsker minst i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 2. oktober 2004 #57 Del Skrevet 2. oktober 2004 En gentelman ligger altid på siden med "flekken"' date=' selv om det er akkurat det du ønsker minst i verden.[/quote'] Da har jeg enda til gode å møte en gentlemann.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernie Skrevet 3. oktober 2004 #58 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vi har alltid håndduken klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. oktober 2004 #59 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg og. kjæresten kunne aldri funnet på noe sånt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå