Gå til innhold

Sperm

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glemmer alltid den fordømte dorullen.....og jeg får alltid den store ære å ligge på den våte flekken!!

:ler: blæh, noe irriterende ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer alltid den fordømte dorullen.....og jeg får alltid den store ære å ligge på den våte flekken!!

Legg et håndklede oppå lakenet da vel :wink:

Forøvrig kommer det an på om fyren spruter mye eller ikke - spruter han mye er det ikke sjans om å få redda lakenet :ler: Men uansett så liker jeg å vaske meg etterpå, det er ikke så deilig å ligge klissete og prøve å sove.... :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Nå føler jeg meg litt sær her. Som regel spruter han inni meg, og da blir spermen værende der, til jeg reiser meg, går på do og "slipper det ut". Selv om jeg skulle sove til neste dag, så blir det der inne.  

.

Ikke det at jeg er ekspert på området, men burde du ikke prøve å gå på do etter et samleie, for å få ut sæden, og ikke la den "ligge" der til morgenen etter? Har hørt at man lettere får urinveisinfeksjon om man ikke tisser etter et samleie der mannen har sprutet inn i skjeden.

Klart, prøver dere å få barn, stiller vel saken seg litt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke det at jeg er ekspert på området, men burde du ikke prøve å gå på do etter et samleie, for å få ut sæden, og ikke la den "ligge" der til morgenen etter? Har hørt at man lettere får urinveisinfeksjon om man ikke tisser etter et samleie der mannen har sprutet inn i skjeden.  

Klart, prøver dere å få barn, stiller vel saken seg litt annerledes.

Nei hvorfor skulle jeg drive og løpe på do. Har vært seksuelt aktiv i 15 år, og har aldri hatt en eneste urinveisinnfeksjon. Det er da fint å kunne bli liggende i den deilige senga, istedenfor å springe på do.

Vi prøver absolutt IKKE å bli gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Slipper ut fortapte soldater når jeg er på do, eller de renner ut i løpet av natten. Vi har forøvrig alltid kleenex på nattbordet :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Akk så glad for at jeg er mann akkurat når det gjelder dette.

Jeg legger meg tilbake og har sovnet før dama er tilbake.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk så glad for at jeg er mann akkurat når det gjelder dette.

Jeg legger meg tilbake og har sovnet før dama er tilbake.

:sjarmor:

Enda en grunn til å bli mann i det neste liv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en liten dans før i tiden i sengen etterpå. Hvor jeg hoppet og vrikket for å få ut det som var :ler:

Vi har alltid hatt tørkerull stående.

Per i dag bruker vi kondom og jeg digger å slippe å kjenne vått og kliss i flere timer etterpå. Kondom er vidunderlig på den måten :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Solstråle

Hæ? Det renner da aldri ut igjen? Jeg går som regel på do innen et kvarter etter samleie for å slippe urinveisinefeksjon, og da renner det ut, men før bare sovnet jeg, måtte aldri tørke det bort... Har aldri møtt problemstillingen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pterodactylkake

Sperm er nasty vi har en dorull og søppelposet på rommet vi, klar til bruk.

Også dessuten så graves det ikke, tørker vekk det som vil ut, resten renner ut i do

(noen som syns dette hørtes itt søkt ut muligens)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Eh, nei, det gjør det ikke. Det har skjedd noen veldig få ganger iløpet av mitt 15 årige sexliv. Kanskje jeg har enormt utviklet bekkenmuskulatur... :briller:

Eh JO det gjør det.

Alle er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg hadde aldri valgt å ligge med det inne i meg hele natten....

Hos oss går det i håndduker eller vaskekluter som kastes rett i skittentøyet....

Da slipper vi å stå opp også, men kan bli i den varme sengen! Dorull blir mer rot synes jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh JO det gjør det.

Alle er forskjellige.

Gjett om det gjør! Blir jo dam i senga om jeg ikke kommer meg på do og klemmer det ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnen i hans liv. skrev:

Sitat:

Det renner da ut av seg selv.

Eh, nei, det gjør det ikke. Det har skjedd noen veldig få ganger iløpet av mitt 15 årige sexliv. Kanskje jeg har enormt utviklet bekkenmuskulatur...

Eh JO det gjør det.

Alle er forskjellige.

Skjønte du ikke at jeg snakket for meg selv? Eller trodde du at jeg visste noe om absolutt alle kvinner? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Det renner da ut av seg selv.

Eh, nei, det gjør det ikke.

^Dette regner jeg som en generell uttalelse, men hva vet vel jeg :roll::roll::roll: og :roll: for ikke å snakke om :roll: og :roll: og :roll: og :roll: osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...