Gå til innhold

Sperm

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hmmm... Nå føler jeg meg litt sær her. Som regel spruter han inni meg, og da blir spermen værende der, til jeg reiser meg, går på do og "slipper det ut". Selv om jeg skulle sove til neste dag, så blir det der inne.

Dersom han spruter rundt omkring, så har jeg en boks kleenex stående ved sengen. (Men det er sjelden han ikke spruter inni meg da.)

Mener dere at dere tørker med papir når han har sprutet inni dere også? :o Syns jeg ser det for meg... Grave, grave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener dere at dere tørker med papir når han har sprutet inni dere også?  :o Syns jeg ser det for meg... Grave, grave.

Det renner da ut av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det renner da ut av seg selv.

Eh, nei, det gjør det ikke. Det har skjedd noen veldig få ganger iløpet av mitt 15 årige sexliv. Kanskje jeg har enormt utviklet bekkenmuskulatur... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, det renner ut.. Og sperm i rumpesprekken er ikke behagelig.. Du er heldig du, som slipper å oppleve det!

Løsningen er dorull ved senga og sprinting til doen..

Heldigvis går det her (sprinting til doen altså), men da jeg bodde på studentblokk med 10 stk som deler felles do, ble det litt mer pes med springinga på do. Hvordan, på en fin måte, forklare ut-i-gangen-i-morgenkåpe-gå-på-do-flere-ganger-på-ettermiddagen/formiddagen-scenarioet for hele blokka, uten å bli stempla som ett sett med vårkåte kaniner? (det går altså ikke..) Morsomme greier.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper på toalettet og tar en liten dusj av underlivet, jeg. Synes sperm klør og våkner av det i løpet av natten, kjenner at det renner ut. Derfor kvitter jeg meg med det. Jeg og ex'en brukte håndklær, men er mer fornøyd med dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...