Gjest Boo Skrevet 13. november 2003 #1 Del Skrevet 13. november 2003 Hvor gjør dere av spermen etter samleie? Henter dere håndduk eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZIBRA Skrevet 13. november 2003 #2 Del Skrevet 13. november 2003 Oftest papir, håndkler må jo ellers rett i vasken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mskancke Skrevet 13. november 2003 #3 Del Skrevet 13. november 2003 huff... hater sperm :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 Vanligvis papir - har alltid en dorull ved siden av senga :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 Ingenting - Vi sover i klisset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. november 2003 #6 Del Skrevet 13. november 2003 vi vanner blomstene med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. november 2003 #7 Del Skrevet 13. november 2003 hånduk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibula Skrevet 13. november 2003 #8 Del Skrevet 13. november 2003 Har papir i nattbordskapet som kan brukes ved behov... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. november 2003 #9 Del Skrevet 13. november 2003 Tørkes bort med papir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 13. november 2003 #10 Del Skrevet 13. november 2003 Dorull ved senga her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 13. november 2003 #11 Del Skrevet 13. november 2003 Har forresten lurt på dette jeg også. Trodde vi var "rare" som tørket det bort.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 13. november 2003 #12 Del Skrevet 13. november 2003 Håndklær. I perioder blir det mye vasking... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #13 Del Skrevet 13. november 2003 dorull ved siden av sengen datteren har spurt noen ganger om vi tisser i sengen siden vi har do papir ved sengen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 13. november 2003 #14 Del Skrevet 13. november 2003 Hmmm... Nå føler jeg meg litt sær her. Som regel spruter han inni meg, og da blir spermen værende der, til jeg reiser meg, går på do og "slipper det ut". Selv om jeg skulle sove til neste dag, så blir det der inne. Dersom han spruter rundt omkring, så har jeg en boks kleenex stående ved sengen. (Men det er sjelden han ikke spruter inni meg da.) Mener dere at dere tørker med papir når han har sprutet inni dere også? :o Syns jeg ser det for meg... Grave, grave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 13. november 2003 #15 Del Skrevet 13. november 2003 Mener dere at dere tørker med papir når han har sprutet inni dere også? :o Syns jeg ser det for meg... Grave, grave. Det renner da ut av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 13. november 2003 #16 Del Skrevet 13. november 2003 Det renner da ut av seg selv. Eh, nei, det gjør det ikke. Det har skjedd noen veldig få ganger iløpet av mitt 15 årige sexliv. Kanskje jeg har enormt utviklet bekkenmuskulatur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dacota Skrevet 13. november 2003 #17 Del Skrevet 13. november 2003 Joda, det renner ut.. Og sperm i rumpesprekken er ikke behagelig.. Du er heldig du, som slipper å oppleve det! Løsningen er dorull ved senga og sprinting til doen.. Heldigvis går det her (sprinting til doen altså), men da jeg bodde på studentblokk med 10 stk som deler felles do, ble det litt mer pes med springinga på do. Hvordan, på en fin måte, forklare ut-i-gangen-i-morgenkåpe-gå-på-do-flere-ganger-på-ettermiddagen/formiddagen-scenarioet for hele blokka, uten å bli stempla som ett sett med vårkåte kaniner? (det går altså ikke..) Morsomme greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #18 Del Skrevet 13. november 2003 Svelges Vi pleier å legge håndklær under oss vi, sånn like før det går for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. november 2003 #19 Del Skrevet 13. november 2003 synes ikke sperm er noe problem. D siler da bare ut og sengeklærne vasker man da ofte alikevel. '' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 13. november 2003 #20 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg løper på toalettet og tar en liten dusj av underlivet, jeg. Synes sperm klør og våkner av det i løpet av natten, kjenner at det renner ut. Derfor kvitter jeg meg med det. Jeg og ex'en brukte håndklær, men er mer fornøyd med dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå