AaaaK Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 (endret) Nå trener jeg timer på SATS 1 ganger i uka, styrke på maskiner der 1 gang i uka, og løper 20 min 2 ganger i uka. Hva tenker vi om dette? Målet mitt er å komme i form igjen etter et år på folkehøgskole (beste året i mitt liv, men mye drittmat og lite trening) og få av de kiloene jeg la på meg der. Ikke minst stramme opp. Fornøyd med kroppen min, selv om det ikke høres sånn ut kanskje, men vil bare ha den strammere. Endret 11. juni 2011 av Angie91
Marionette Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 Hvorfor ikke kjøre på med litt styrketrening de dagene du jogger også? Jogging er god oppvarming for en styrkeøkt... pass bare på å variere hvilke muskelgrupper du trener.
Wiggins Skrevet 12. juni 2011 #3 Skrevet 12. juni 2011 Nå trener jeg timer på SATS 1 ganger i uka, styrke på maskiner der 1 gang i uka, og løper 20 min 2 ganger i uka. Hva tenker vi om dette? Målet mitt er å komme i form igjen etter et år på folkehøgskole (beste året i mitt liv, men mye drittmat og lite trening) og få av de kiloene jeg la på meg der. Ikke minst stramme opp. Fornøyd med kroppen min, selv om det ikke høres sånn ut kanskje, men vil bare ha den strammere. All trening hjelper, MEN: Det er mye viktigere å være i litt aktivitet hver dag enn å trene på helsestudio to ganger i uka. Bruk sykkel eller gå til og fra jobb/skole og andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå