Gjest Cruella Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 Flere enn meg som følger med på denne vanvittig morsomme serien? Noe av det beste jeg har sett siden Borettslaget, BlackAdder, Fawlty Towers og absolutt Fabelaktig! Dere som har gått glipp av den, følg med neste onsdag!
Tusenfryd Skrevet 13. november 2003 #2 Skrevet 13. november 2003 Åååå, det var dårlige greier du!? Så sist onsdag jeg og slo av halvveis. Hva er det som er morsomt, kan du forklare meg det?
Væren Skrevet 13. november 2003 #3 Skrevet 13. november 2003 Jeg synes det er sånn litt under middels. Men jeg må si at "sjefen sjøl" spiller utrolig slesk og ekkel. Så de har i alle fall greid å plukke ut den rette typen... Nei, jeg ler meg ikke skakk av dette, humrer litt kanskje. Men det er ikke sånn "MÅ SE!!!" for meg. Ser det hvis jeg ikke er opptatt med noe annet.
Gjest Marina Skrevet 13. november 2003 #4 Skrevet 13. november 2003 Jeg syns kontoret er morsomt! Ikke bare morsomt, men kjempemorsomt! Klarer ikke å forklare hvorfor det er morsomt, men det skal jo være em parodi på realityserier, og jeg syns de får det til bra!
ivanka Skrevet 13. november 2003 #5 Skrevet 13. november 2003 morsomt på en rar måte. ubehagelig-komisk lissom.
Isiselin Skrevet 13. november 2003 #6 Skrevet 13. november 2003 Han der sjefen har jo en tatal mangel på sosiale antenner! Flirte litt da han spøkte med å sparke hun sekretæren i første episode. Sier meg enig med Ivanka. Morsomt på en litt småflau ubehagelig måte, ja... :-?
Gjest Cruella Skrevet 13. november 2003 #7 Skrevet 13. november 2003 Vanskelig å beskrive akkurat hva som er så morsomt, Tusenfryd, men det er noe med alle situasjonene som utspiller seg. Det er noe gjenkjennende, overdrevent selvfølgelig, som gjør det så vannvittig bra. Personlighetene er også bra da. Tror det er en serie med en type humor, som man enten liker eller misliker.
Væren Skrevet 13. november 2003 #8 Skrevet 13. november 2003 Litt av ideen er nok at man liksom skal sitte der og kjenne at man blir ille berørt på sjefens vegne. Og det gjør man jo...
mellom Skrevet 13. november 2003 #9 Skrevet 13. november 2003 Noe av det beste jeg har sett på veldig lenge - kjøpte den over nettet på DVD og er i gang med sesong 2 - som er, om mulig, enda mer ubehagelig. Vanskelig å forklare hva som er bra med ny humor. Jeg ble nesten andektig, klarte neste ikke le av den første episoden fordi jeg syntes det var så genialt - så - fantastisk bra! En venn av meg har laget begrepet "Timblikket" - og det, nei, jeg tror ikke jeg skal forsøke en gang! Men liker du det ikke, så gjør du ikke det - for å sette det i mitt smaksperspektiv, så har jeg Dagfinn og Tommyalarm på TV'en min....
Gjest Cruella Skrevet 13. november 2003 #10 Skrevet 13. november 2003 Enig med mellom. Jeg tror ikke jeg direkte lo en eneste gang, men det var bare så herlig.... Vanskelig å forklare. Jeg ropte på mannen min siste 10 minuttene i går, og da han skulle forsøke å sette seg inn i det på tampen, skjønte han ingenting. Når jeg skulle fortelle om scener som var morsomme, hørtes det så platt ut. Klarer ikke formidle skikkelig hva som er så bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå