AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Er det noen som har hørt om forlover som toastmaster? Min forlovede skal ha to forlovere og vil spørre en av dem om å ha denne oppgaven i tillegg. Noen synspunkter? Er dette rart?
Lyra Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 Første tanken min er at det blir veldig mye arbeid på den som skal være både forlover og toastmaster. Men når det er to forlovere så kan kanskje den andre forloveren gjøre alle de praktiske forloveroppgavene så den som er toastmaster kan konsentrere seg om den ene oppgaven?
topsy Skrevet 11. juni 2011 #3 Skrevet 11. juni 2011 veldig mye arbeid på en forlover? da lurer jeg på hva deres forlovere gjør egentlig?
Salander Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 Det kommer vel helt an på hva man legger opp til angående forventninger til forlovere.. Våre forlovere måtte signere på prøvingsattesten, og de måtte møte opp i kirka.. Utover det hadde de ingen spesielle oppgaver.. Så for vår del kunne nok en av de vært toastmaster i tillegg.. Hos andre derimot, har forloverne en rekke oppgaver i forkant av bryllupet, under bryllupet og etter bryllupet.. Da er det nok ikke like aktuelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå