Theus Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 (endret) Hei dere! Jeg har sett flere posts angående frisørsalonger i Oslo, men sjelden noe om pris! I dag har jeg brunt/mørkebrunt hår, men har planer om at sluttresultatet skal være lys brunt med striper i forskjellige toner. Jeg skal ikke klippe, har idag hår til under armene. Hvor kan jeg få dette gjort - og bli FORNØYD til en grei pris, jeg har ikke PEILING på hva det kan komme på, men vil helst ikke over 1500.. Er litt skeptisk til lærlinger.. Noen tips? Endret 11. juni 2011 av Theus
Vulpes Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 Jeg tror det kan bli vanskelig og både farge og stripe et såpass langt hår til en totalpris på under 1500. Men er ikke sikker, kanskje tar jeg feil? Det som får meg til å tro at det kan bli vanskelig er at Leslie Jernbarnetorget som jeg klippet meg hos sist, mente at de tok minst 750 kr for bleking om jeg husker riktig. Sikkert mer for langt hår. Farging er litt billigere enn bleking tror jeg, mens striping tror jeg er dyrere. Altså kan jeg ikke se hvordan regnestykket farging + striping av langt hår kan bli under 1500, ikke hos denne salongen i hvert fall. Men kanskje er de litt dyre? Så da tittet jeg på prislisten til Rock Frisør som jeg har klippet meg hos før og vært veldig fornøyd med, og som dessuten har ganske billige klipper. Og den ser slik ut: Herreklipp: 465,- Dameklipp: 595,- Farge, ettervekst/kort hår: 680,- Farge, medium: 860,- Farge, langt hår: fra 1020,- Striper, halve hodet: 1020,- Striper, hele hodet: 1250,- Hairext: 55,- pr stk (stikk innom for konsultasjon) Aner ikke om man kan få noen rabattpris om man gjør flere ting samtidig da. Ring og hør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå