lidia Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Altså, må spørre litt her. Ser det er så mange som er fornøyd med ID. Jeg har til vanlig brukt max factor fondation, lasting performance eller hva den heter. Har vært ganske fornøyd med denne, men nå som det er sommer, vil jeg ha noe som er litt mere naturlig. Så jeg har kjøpt bare id minerals fondation, matte. Enten så gjør jeg dette heelt feil, eller så vet jeg ikke hvorfor alle er så fornøyd med ID. Max factoren jeg bruker er jo hundre ganger bedre!!! Kan noen fortelle meg litt om bare minerals? Hvordan får dere dette til å se pent ut??
Sunniva81 Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 Jeg brukte Bare ID minerals fondation (matte) før. Trodde den skulle matte ned huden siden jeg har fet t-sone. Men hos meg ble det stikk motsatt. Ble bare fetere i huden av den. Driver å tester ut Tikei og EM nå. Viker mye bedre Hva er det som ikke fungerer da synes du? Dekkevnen? Selv syntes jeg ID dekket huden ganske bra.
Banan Skrevet 11. juni 2011 #3 Skrevet 11. juni 2011 Hvilken kost bruker du? Husker at første gang jeg kjøpte mineralfoundation brukte jeg bare en helt vanlig kost i begynnelsen, og da dekket sminken veldig dårlig. Da jeg kjøpte en bedre kost som var beregnet for mineralsminke dekket det mye bedre
Gjest "gjest" Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 Driver folk fremdeles med mineral make up, altså.
venus_ Skrevet 11. juni 2011 #5 Skrevet 11. juni 2011 Driver folk fremdeles med mineral make up, altså. Hvorfor i all verden skulle man slutte med det? 1
Missi89 Skrevet 11. juni 2011 #6 Skrevet 11. juni 2011 Har brukt Id i fire år nå. Men ikke matte. Syns den ble gul og rar i fargen uansett hvilken jeg prøvde. Mens den vanlige er jg super fornøyd med. Kommer ikke til å bytte nei:).
Sunniva81 Skrevet 12. juni 2011 #7 Skrevet 12. juni 2011 Hvorfor i all verden skulle man slutte med det? Lurer jeg og på! Skulle gjerne fått svar fra "gjest", på akkurat dèt
lidia Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2011 Jeg kjøpte original kost samtidig som pudderet, altså ID kost. Jeg har jo kun testet den ut noen ganger, men foreløpig synes jeg ikke den er verdt pengene. Jeg får den ikke til å bli jevn og fin i ansiktet, i dag tok jeg på 3 "lag", forventet nok noe helt annent enn dette. Var en her som skrev om folk fortsatt holdt på med mineralsminke, hvorfor skulle man ikke det? Jeg har jo hørt at dette er det beste som finnes..hva bruker man istedet for dette da? Tror jeg må holde meg til min flytende max factor jeg. Hvor mye tar dere i lokket når dere bruker pudderet? kankje jeg tok for lite..dette er ikke så lett altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå