loffen Skrevet 19. juni 2011 #21 Skrevet 19. juni 2011 VI har begge deler! Fryseskapet på kjøkkenet er stort, 6 skuffer pluss, der jeg har mindre ting, pølser og brød og bacon og ispinner etc. En skuff til kjøtt/fisk/brød/ispinner osv. I boden har vi en fryseboks, der jeg har større ting. Kyllingfilét-esken fra Sverige, kjøttdeigpakker og større kjøttposjoner. Fryseboksen er liten, 100liter. En sånn! Så liten at jeg lett vet hva som er i den og at ting ikke blir for gamle, den tar ikke for stor plass heller, men rommer lett både kalkun, skinkestek, ribbe og store ting før jul f,eks. Før hadde vi bare kjøl/frys med to små skuffer til fryser. Det var håpløst til en familie på fire. Nå er jeg helt borskjemt med plass og kommer nok aldri til å greir å fylle opp begge fryserne.
blonden Skrevet 23. juni 2011 #22 Skrevet 23. juni 2011 Hvis du skal ha fryseskap, så kjøp et med no-frost fordi da har du bulighet til å ta ut hyller osv slik at du får plass til store ting som kalkuner og sånn, og ikke bare pizza og is På fryseskap ville jeg valgt et bra fra electrolux, bosch eller siemens... da får du mest for prisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå