Gå til innhold

komme to ganger - gutter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det lett for gutter å komme (og sprute) to ganger innen relativt kort tid (20 min) ca? Ved vanlig sex.

Typen gjør det noen ganger, og må si jeg liker det veldig godt. Aldri opplevd dette før med noen andre. Vi har veldig bra sex, kanskje det har noe med saken å gjøre? Eller er det helt vanelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok på individet, og alder, hvor langt tid man trenger mellom. Om det er veldig bra sex eller ikke, trenger ikke ha noe å si på dette. Selv om man kanskje blir litt kåtere av at sexen er kjempegod. Positive erfaringer gir mer lyst til gjentakelse.

Noen kan få stå og være spruteklar med så å si en gang, mens andre trenger mye mer enn 20 min. And everything in between...

Gjest bikkja
Skrevet

Det er bare et tegn på at han er kåt. Å være kåt er ikke unormalt og friske menn kan komme mange ganger på rad.

Personlig har jeg klart å komme 10 ganger på 60 minutter (runking), 6 ganger på 30 min (med dama), og 2 ganger på rad inni dama uten at kuken ble slapp mellom orgasmene.

Men det normale er at jeg kommer mellom 1-3 ganger når jeg puler dama.

Skrevet

Sykt keen på å få til det jeg også. Ikke egentlig prøvd enda, men noen tips til hvordan?

Skrevet

for å komme flere ganger under et og samme samleie så kan du prøve å stramme pc-muskelen rett før du kommer og hold den til du har kommet. (pc-muskelen er den du strammer når du må tisse)

Kan kreve litt trening, men funker fint. Du kommer, men spruten kommer ikke. :)

Gjest Gjest
Skrevet

for å komme flere ganger under et og samme samleie så kan du prøve å stramme pc-muskelen rett før du kommer og hold den til du har kommet. (pc-muskelen er den du strammer når du må tisse)

Kan kreve litt trening, men funker fint. Du kommer, men spruten kommer ikke. :)

Man må sprute, ellers teller det ikke. Les overskriften ffs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...