*miss* Skrevet 11. juni 2011 #1 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Ville bare oppdatere her med at jeg våknet og logget meg på facebook i dag og der hadde jeg jammen fått en friend request fra han! Så når bryr jeg meg egentlig ikke om han ønsker et forhold eller bare være en venn. I'm hæppi anyway! =D Jeg har nylig truffet en fyr ute på byen. På lørdagen (da vi traff) ville han ha meg med hjem for litt s-e-x, men siden jeg hadde ansvaret for venninene mine da og skulle kjøre de hjem, måtte jeg si nei. Vi ble stående og snakke litt, og det kom frem at jeg har to barn, men er fraseparert og barna bor hos pappaen, uten han spurte mer om det. Han ville allikevel treffe meg på søndagen. Jeg fikk en melding da jeg kom hjem der det sto: "Håper du kom deg trygt hjem. Og at jeg får se deg i morgen. Kyss X". Søndagen så møttes vi i en park og ble værende der i 5 timer og bare snakke. Jeg la frem at jeg nylig har vært gjennom en ekstremt tøff psykisk periode (som endte med både selvmordsforsøk og sykehusinnleggelse). Til vanlig ville jeg ikke nevnt dette, men han virket interessert i et forhold, derfor la jeg det frem. Orker ikke noe dramalama "men det kunne kanskje sagt litt tidligere" episoder. Vi så på film hos han på kvelden, og vi satt inntil hverandre. Han la frem hånda si slik at jeg skulle ta den, så drev vi med... tja... håndflørting? whatever, anyway. Han har et gigantisk smil, så selv om vi satt og så på skrekkfilm, så satt han og smilte hele tiden. Da han skulle si hadet for kvelden og hadde fulgt meg til bilen, så fikk jeg et suss på leppene (ikke et kyss altså). Mandag morgen sendte jeg han en mld og takket for kvelden før og ønsket han en fin dag. Jeg fikk som svar "takk for det og i like måte! Ha en fin dag Mandag kveld sender jeg mld: Hei, vil du finne på noe onsdag kveld? Svaret: Hei du, ser ut til at siste uke før ferien blir packed. Sitter på jobb enda for å si det sånn. Kanskje nærmere helgen? (Han jobber 12 - 18 timer per dag) Jeg svarer: Ja, kanskje det. Jeg har fri hele helgen. Forresten syntes jeg det er verdt å nevne at du er et utrolig spennende menneske, og det virker som du ikke bare lever livet fra dag til dag, men du opplever det! Jeg får lyst til å gjøre det samme selv, takk for at du viste meg det." Han svarer: Godt jeg kan brukes til noe ;-) Jeg svarer: Jeg er helt sikker på at du er nyttig på andre områder også :-p Så gikk jeg rundt noen dager og tenkte at jeg måtte la den stakkars fyren få være litt i fred. Så på torsdag kveld skrev jeg: "Deg, meg og en lørdagskveld med feriepengene mine? Han svarer en hel dag senere: Heisann, hvordan går det? Hatt en fin uke? Beklager sent svar, jeg var på firmafest med jobben i går Slik det ser ut nå har jeg dessverre lovet meg bort lørdag :/ Jeg svarer: Miste stemmen er et godt tegn etter en fest. Du får si ifra om du finner litt tid til overs, jeg er ledig for det meste alle dager etter 12 =) Han svarer: Hehe, miste stemmen er ikke så bra når arbeidsdagen består av mange tlf konferanser :D Har lite tid frem mot ferie på onsdag, men tar i allefall gjerne en kaffe en av dagene - om du har tid og lyst? Mitt svar: Hm ja det er sant. Har selvsagt tid og lyst =) Okey, så her kommer dere inn. Noen som kan analysere denne duden for meg? Gut feeling sier he's letting me off slowly. Men fra en annen vinkel så tenker jeg at han kan bare være jææævlig opptatt. (Jeg møtte kollegaen hans og de sukket mens de snakket om hvor mye jobbing det er om dagen. Drar på jobb 0800 og er gjerne ikke hjemme før i 2300 tiden. Hva tror dere? Ps: Jeg har aldri vært på sjekkern før, så dette er helt nytt for meg og jeg kan ikke reglene. Ja og hei, dette er mitt første innlegg =) Endret 12. juni 2011 av *miss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #2 Del Skrevet 11. juni 2011 Når er mann virkelig har likt meg har han vært pågående, sendt med mye meldinger, ringt meg og stått på døren min. Det skader heller ikke med litt hemmeligheter,du trenger ikke og fortelle alt om ditt liv til noen som helst- ett godt råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. juni 2011 #3 Del Skrevet 11. juni 2011 Okey, så her kommer dere inn. Noen som kan analysere denne duden for meg? Gut feeling sier he's letting me off slowly. Men fra en annen vinkel så tenker jeg at han kan bare være jææævlig opptatt. (Jeg møtte kollegaen hans og de sukket mens de snakket om hvor mye jobbing det er om dagen. Drar på jobb 0800 og er gjerne ikke hjemme før i 2300 tiden. Hva tror dere? Trenger du en fyr som lever for å jobbe? Kommer han til å ha tid til deg og dere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*miss* Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 11. juni 2011 Trenger du en fyr som lever for å jobbe? Kommer han til å ha tid til deg og dere? akkurat nå er jeg bare ut etter en flørt. Ikke noe veldig seriøst. Så jobbing gjør ingenting. Eksamannen min reiste mye i jobben, så jeg er vandt med å være alene. Trives veldig godt med det faktisk =) Og til den første som svarte: Det virket som han var ute etter et forhold, derfor sa jeg såppass mye. For meg er det da litt viktig at han vet at jeg nylig er kommet ut av en røff periode. Litt kjipt om vi hadde blitt sammen, fått skikkelige følelser for hverandre og så hadde han dumpa meg når han fant det ut. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinvill Skrevet 11. juni 2011 #5 Del Skrevet 11. juni 2011 jeg synes du skal ha litt is i magen og roe det ned litt. La han ta initiativet på sms nå, hvis ikke kan han oppleve deg som for pågående og kanskje bli litt skremt. Det funker av og til å være litt kostbar! La han føle at han må "jakte" litt på deg. Når du blir litt lunken, så lurer han kanskje på hvorfor og vil ta kontakt hvis han virkelig er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frid Skrevet 11. juni 2011 #6 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg tror du tjener på å være avventende nå. Ikke send flere sms, men la han komme på banen og ta initiativ. Om jeg skal tippe ut fra det du skriver så blir det dessverre ikke så mye mer ... Men jeg har tatt feil før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*miss* Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 11. juni 2011 Okey. Is i magen skal jeg klare =) Gut feeling sier at han ikke er interessert, mens noe annet sier at han kanskje trenger å leke litt (eller jakte, som trinvill sa). Man kan aldri vite =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå